加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-14Text: 娛樂組

MIRROR呂爵安新年自爆中COVID!直播期間被中招Frankie問責:個BB關唔關你事

  MIRROR十六場演唱會上星期圓滿結束,不過一眾成員都未能立即好好休息,其中姜濤及盧瀚霆(Anson Lo)隨即為「國際邁亞密」的賽事做暖場嘉賓,兩人隨後再夥拍呂爵安(Edan)一齊為賀歲片《盜月者》宣傳造勢。不過年卅晚,Edan一個頹廢Look在直播現身,更滿面鬍鬚,原來他慘中COVID要在房間中隔離,連團年飯都不能夠陪家人一齊食飯,陰公豬!

 

 

  Edan直播期間,惹來不少「爵屎」熱烈討論,他決定直播表演剃鬚,更接受網友建議「剃一半」,右邊面是「青春Edan」、「青靚白淨Edan」,左邊面是「成熟Edan」、「Man爆Edan」,效果非常搞笑!「新年快樂!今鋪真係我最紅,我個快測最紅!今日屋企全家人食團年飯,我就自己一個食外賣,我就係咁特立獨行,咁獨立,咁人棄我取!新一年,我衷心祝大家,身體健康!!!真係最緊要!!!#好似咁大個仔第一次過年病 #團年飯都食唔到 #大家要身體健康 #yt直播打陣機好冇」

 

 

  直播期間,Edan笑言上一次留鬚的日子就是中COVID,如今今次再留鬚同樣「又中COVID」,「前兩日唔舒服,真係好頭痕,演唱會完咗本身可以盡情去玩,係呀,演唱會前中甲流(甲型流感),演唱會後中COVID,我係差個乙流(乙型流感)就集齊晒,所以我估未來幾日都出唔到街,要困喺屋企打機,不過大家唔使擔心,開頭只係喉嚨痛加少少發燒,而家有少少痰同鼻水,冇乜事!一路睇緊中醫!」他表示演唱會生病都不敢公開,事關不想被大字標題報道「MIRROR又病」,「上次扭親同大家分享,覺得第一次刮沙幾有趣,點知見到標題話MIRROR又出意外,我見到眼都反埋,點解要咁寫?背後目的係咩?製作聲音輿論,好小事但被人發揮、又被人入我哋,真係唔想!」Edan兩晚都有YouTube直播打機,跟中學同學仔一齊打,期間都有少少咳嗽,幸好非常精神,相信很快會康復。

 

 

  其實Edan的直播中,Frankie都有留言說:「Same here. 身體健康!」原來Frankie都一樣中招,他搞笑分享檢測棒質問Edan,「個bb究竟關唔關你事,第3日仲好頑強!睇下條線幾實!新年快樂!」新年流流要隔離,難怪Frankie灰爆,「日日都食同瞓,無咩心機過新年,幫我同大家講多謝!新年message我再覆大家啦!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#呂爵安 #娛樂 #陳瑞輝 #MIRROR #歌手 #新冠肺炎 #演員 #新冠肺炎疫情 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share