加入最愛專欄  收藏文章 

2023-07-27

孖193郭嘉駿飛英國拍攝靈探節目 Ash鍾卓穎全靠七師傅仙丹保命

  【晴報專訊】由ERROR成員郭嘉駿(193)和鍾卓穎(Ash)主持的靈探節目《撞鬼自駕遊》,二人早前遠赴英國拍攝,以自駕遊方式到各個猛鬼熱點靈探,以身犯險,Ash更疑似「領嘢」,全靠出發前獲七仙羽師傅贈予的仙丹,才有驚無險完成拍攝。

 

Ash深信世界上有鬼神的存在。

 

  鍾卓穎前年參加《全民造星IV》而入行,主持過不同類型的綜藝節目,包括《撞名撞城遊一番》、《我想身體健康》和《全星暑假-P1X3L 5G上台計劃》等。Ash最想主持靈探節目,「今次係我向公司自薦,由細到大睇(靈異節目)女主持好容易鬼上身,又喊、又叫、又嘔,會諗係咪造假㗎?所以我好想試下。」

 

193和Ash在英國荒野用尋龍尺測試四周磁場。

 

  出發前,七仙羽師傅給Ash招靈和驅鬼的法寶,「有仙丹、招魂蠟燭、驅鬼嘅香,七師傅話夠用㗎喇!」當中仙丹更救她一命,Ash續說︰「事緣我哋要住一間好猛嘅酒店,我當時拎住行李直接衝咗入房,無理過其他人,好似『神推鬼㧬』咁。」拍檔郭嘉駿當時發覺Ash有異樣,無論表情定語氣都跟平時的她很不同,Ash說︰「193嗰晚敲我房門想睇下間房,但我好惡咁話『唔方便,好攰呀,我瞓喇』跟住大力閂房門,193話我好似變咗另一個人,被我嚇到退後兩步。」當晚準備出發靈探,Ash突然又屙又嘔,嘴唇變白仲頭暈眼花,「我知道唔係水土不服,總之不在狀態,周身唔聚財,好想離開嗰度,大家叫我食七師傅畀嗰粒仙丹,食咗真係舒服咗。」雖然遇上難以解釋的經歷,但Ash沒有放棄,笑言已經「洗濕咗個頭」,只好繼續拍攝。

 

Ash在酒店房內,對鏡唱歌進行招魂儀式,「完咗之後,我嘅情緒有啲激動,好想喊,嗰晚仲要瞓番嗰間房,好彩大家肯坐低陪我到天光。」

 

大爆當護士時之禁忌

 

  Ash入行前曾任職嬰兒ICU病房的護士,她坦言在醫院遇過靈異事件,「有個藥櫃要用密碼開啟,我開唔到,跟住去搵護士長幫手,佢一開就開到,佢話見到有個『小朋友』撳住咗個櫃。」談及坊間流傳的醫院禁忌,例如護士會袋鉸剪作為闢邪之用,Ash點頭表示︰「我哋會將鉸剪對住電話,因為驚半夜要收症,唔想有啲唔好嘅事發生,所以我哋會迷信;同埋唔好食紅豆沙,因為外形似血漿,驚有大事發生,需要好多血。」

 

Ash住猛鬼酒店當晚忽然身體不適,只能卧床休息,無法出外拍攝。

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#​Ash #193 #七仙羽師傅 #全民造星IV #鍾卓穎 #撞名撞城遊一番 #我想身體健康 #全星暑假-P1X3L 5G上台計劃 #靈異節目 #撞鬼自駕遊
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share