收藏文章 

2018-08-23

高鐵通車喇!帆哥讚營運協議政府有So

講咗好耐嘅高鐵通車終有定案!下月23號通車,唔駛公布一早就通晒天,經過埋星期二行會拍板之後,今日運房局同港鐵就出嚟同大家交代高鐵嘅營運安排喇!

 

 

一覺醒來就到天子腳下

 

  運房局一哥陳帆(帆哥)今日睇嚟就心情靚靚,一如以往同大家力sell高鐵very good呀、人人都搭賺錢多!Jenny就比較關心車飛幾錢先?以人民幣折合港幣計,由西九去福田,大概78蚊;去深圳北呢,就貴少少收86蚊,去到廣州南的話,大約250蚊到啦。長途車方面,上北京盛惠1239大元,9個鐘到;去上海平啲,1159蚊可埋單,8個零鐘就到步。小妹一睇,個價同搭飛機差唔多,時間就咁睇係長咗啲,帆哥就話有通宵車,等大家一覺醒來就落車!

 

  政府及九鐵與港鐵簽署10年的高鐵營運協議,預計通車初期,每日平均載客量大約8萬人次。咦?!明明上年仲估有10﹒9萬人次,無啦啦縮咗水?帆哥就解釋,而家個乘客估算係「好保守」,但係高鐵個財政狀況預測都係好健康,而且通車咗就會有多啲人嚟搭。

 

帆哥拍心口:分攤方法好「划算」

 

  Jenny 睇返個協議,原來一旦實際客量同估算客量相差15%以內,港鐵會全包返啲利潤或者虧蝕,但係去到相差15%以上嘅話,政府就會分攤七成收益或風險,港鐵只需分攤三成就得喇!帆哥拍晒心口話,因為估乘客量會up、up、up,所以政府覺得呢個分攤方法好「划算」!

 

  不過話晒香港人揼咗咁多錢去起呢條高鐵,大家最關心嘅就梗係錢嘅問題喇!傳媒對回本期係幾耐,都充滿疑問,但係台上各位就好似借咗聾耳陳隻耳咁......既然高鐵嘅財政狀況好健康、之後仲會愈來愈多人搭,下次記者再問,帆哥不妨畀個肯定少少嘅答案畀我哋吖!咁大家咪唔夠膽再話高鐵係大白象工程囉!

 

劉天成化身旅遊大使

 

  至於今日MVP可以話係港鐵車務總監劉天成喇!佢出嚟原來係緩和下嚴肅嘅氣氛,一路介紹同大家開心Share高鐵沿線有咩靚風景同埋美食,乜乜牛初乳、乜乜粟米同乳鴿係「光明城三寶」、又同大家講吓「惠州係我家鄉嚟㗎」,Jenny聽聽下仲以為自己聽緊國家旅遊局嘅介紹會添!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#高鐵 #通車 #西九 #光明城 #國家旅遊局 #港鐵 #廣深港高速鐵路
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share