收藏文章 

2017-11-27

民主派都出動選人大 冇「祝福」聽陪跑

  港區人大代表選舉上個星期五(17日)就開始接受提名,雖然係話代表香港人民,不過Jenny同大部份香港人一樣,都係冇份提名亦冇份揀!唯一可以做嘅就係,同大家一齊八吓有咩人去選,同埋「祝福名單」啦!

 

郭醫生成為今次第一個舉手話選人大嘅民主派。

 

「祝福」名單有40個 總有4個冇得玩喎!

 

  其實早喺提名期未開始之前,已經有唔少建制中人同埋富二代蠢蠢欲動,全部都有名有姓,係大家耳熟能詳嘅名字。例如由政協轉戰人大嘅民建聯前主席譚耀宗、前政制及內地事務局局長譚志源、律師會前會長林新強、佔領運動嗰陣代表小巴大佬申請禁制令嘅大狀陳曼琪等等,據聞當中已經唔少獲得「祝福」添!不過有「祝福」唔等於sure win,位就得36個,但係而家流傳出嚟嘅名單就多過40個,即係話,總有幾個人會一場歡喜一場空!

 

郭家麒要參選 講明唔簽聲明

 

  隔咗短短嘅一個周末,今日民主派都有消息喇噃!就係公民黨嘅郭家麒宣布參選喇!郭醫生話,民主派喺2000個選委佔300個,要拎到10個提名嘅門檻唔難,但係要贏得一席,或者「造王」就應該冇咩可能,而且自己唔會簽擁護憲法嘅聲明,都預咗係選唔到㗎啦!

 

  郭醫生都好坦白咁同Jenny講,參加嘅目的都係為咗市民睇到呢個選舉唔公平嘅現象。佢仲話,就算係建制派嘅人,如果唔喺「祝福名單」入邊,都係一樣冇得做㗎,但唔代表自己要自動放棄個機會嘅!佢仲同Jenny透露,未來有「有個位數」嘅民主派人士會參選,但一講完就封口,死都都唔肯講多啲!

 

民主派唔嫁又嫁?定冇溝通咋!

 

  之不過……Jenny記得明明上個星期民主黨阿碧雲姨先同小妹講過,民主派唔會派人參選,點解郭醫生今次又會走出嚟話選嘅?知郭醫生聽完個問題,即時反應就同Jenny講:「佢都冇問過我!」郭醫生答得咁快,睇嚟又唔似講假喎!睇嚟今次民主派爭咁啲溝通喇!唉!

 

  講時講,有咩人已經交咗表呢?Jenny就記得上星期五就已經有5個人交咗表,分別係爭取連任的黃友嘉、雷添良同埋張明敏,仲有兩個新面孔陳曼琪同埋經民聯張俊勇都交埋。兩位新人咁快就儲夠提名,睇嚟真係有啲「祝福」咁噃!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#港區 #人大 #選舉 #祝福名單 #陪跑
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share