收藏文章 

2019-03-08

中大醫學院長陳家亮 屋邨仔變大國手 一切源於……

  每逢放榜季節,Jenny都會見到唔少傳媒訪問文憑試狀元,例行都會問佢哋嘅理想係乜,答醫生、律師是常識吧!又有前途又有「錢途」!今日Jenny就去咗美荷樓,聽中大前校長沈祖堯門生、中大醫學院院長陳家亮(Francis)教授分享奮鬥史,席間Francis就食咗誠實豆沙包,好坦白咁話以前揀讀醫最初其實係睇中「錢途」,為咗可以「向上流」!

 

 

Francis睇上仲好後生完全唔似50幾歲!

 

屋邨仔奮力上流 終成大國手

 

  原來Francis以前係住喺牛頭角邨,間屋又逼又細,每晚都要開帆布床訓覺,朝桁晚拆;本身細個嗰時考到九龍塘嘅一間名牌小學,但係屋企礙於去讀就要每個月畀8蚊校巴費,所以最後都係要佢去觀塘一間普通嘅小學讀書。

 

  所以小小年紀嘅Francis好想成為醫生,其中一個主因就係可以幫屋企人改善生活環境。佢仲勉勵聽講座嘅同學仔,一定要搵到自己想做嘅嘢,先至有動力去做,而佢當時想改善居住環境、向上流動,成為咗佢讀醫時嘅動力喇!

 

唔泊「好碼頭」李國章 揀默默無聞沈祖堯

 

  不過想當年,如果想讀醫,原來港大先至係大家趨之若騖嘅地方,點解Francis會揀咗中大呢?Francis就話,原來佢份人係「包拗頸」,當年中大醫學院係新成立,佢就覺得係一個可以發揮到自己創意嘅地方,所以就算當年被校長召見,問佢點解唔去港大,佢都冇理到!咁先遇到佢嘅恩師沈祖堯咋!

 

  Francis仲講笑咁講話,當年沈教授仲係好年輕,係醫學院入面「最無權無勢」嘅醫生,當時大家都覺得外科前途最好,想泊李國章呢個「好碼頭」,Francis自己亦都係外科嘅成績名列前茅,但係佢反而覺得跟沈祖堯先可以有發揮空間,所以就揀咗腸胃科喇!

 

「不只為賺錢,更重要係幫到人」

 

  喺沈教授教導之下,佢學識做醫生唔係只係為賺錢,更重要係幫到人。所以而家佢就係秉持住「如果我可以教好10個學生,每個又可以教好10個學生,咁就可以培訓幾何級數嘅醫生出嚟」呢個信念去教書。Jenny睇到Francis樣樣嘢都揀最難嗰條路嚟行,難怪佢話自己好似「大衛與歌利亞」故事入面嘅大衛啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#放榜 #醫生 #中大醫學院 #沈祖堯 #錢途
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share