加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-26Photo: 由作者提供

殺上順德闖「烏洲」

  廣東菜為食鬼,必定久不久就想殺上順德,因當地處處是高手廚師,加上在地食材新鮮,不時會遇上驚喜,這與香港多是預期的慣性出品,大有不同。

 

  我肥碌正是典型為食鬼,故每三兩個月,就心思思殺上順德一次。順德搵食,忌自己亂闖。最基本,當然先上網搜羅其他人的經驗。

 

  但最穩陣是.搵地膽引路!

 

  一如在香港,若外來人搵到小弟,你就發達,因幾乎香港所有美食架步,皆在我「射程範圍」內,兼且關係縱橫,保證餐餐好味!

 

  順德又如何?老友「班長和」長年在大灣區營商,老友眾多,由佢引路,必冇死錯人。

 

「班長,今次唔好再食已成『行貨名店』的豬肉婆及(o了o能)館嘞,最好爆出間有驚喜又未火紅的!」 計劃行程前時,小弟率先提出要求。

 

  「得得得,包喺我身上!」

 

  終於,兩日一夜之旅,晚餐果然有料到!當地人六點已天黑,七人車直奔倫教,在民居小路左穿右插,呢種架步,普通人邊識搵吖。

 

  終於,靠GPS導航安全抵達目的地,印象是有點土氣的鄉村式建築物,全部是房(佢哋叫貴賓廳)。旁邊有座大廚房,全透明玻璃,客人可以睇住大廚火光熊熊中拋鑊。

 

  「班長和」早早交由地膽阿冠(也是廚師,行家出手,呢餐邊有得輸! )點菜,果然識食,第一味以已先聲奪人。 靚女(內地對所有女侍應的稱呼)推入幾碟油光閃閃魚柳,全部是小黃花的背肌。點搞?大廚就在你面前用雜魚湯灼熟。

 

  雜魚湯鮮奶般濃,內有胡椒及薑絲,魚柳灼一灼,入口軟綿綿鮮甜無比,半條骨都冇,啖啖肉。之後,加入少量白飯,泡一泡再歎,頗有神仙企唔穩之感。

 

從未試過呢種食法,原來咁都得。

 

黃花仔起柳加薑蔥,用奶濃雜魚湯堂灼,好味到神仙企唔穩。

 

  到順德,必食的是雞。上枱清蒸起片大騸雞,目測已知肉質超群。果然!級數去到適宜閉目欣賞,謝絕交談,集中精神向廚師的蒸工致敬。

 

未食,單單目測已知此煽雞乃極品。

 

  河鮮又如何?店家提供肌肉經已收實的肥大白鱔,砌段煎焗。食材新鮮已贏咗大半,再加煎焗Timing掌握到顛毫, 如此出品,可稱臻完美之境,真係感動到喊(食家輝哥名言)。

 

煎焗超肥白鱔彈甩牙。

 

  單單以上三味,已絕對值得專誠由香港殺上,更何況,跟上的超級花甲王,size驚人的大,小弟從未在香港街市得見也。

 

香港難尋的巨型花甲王?

 

  今次順德行,只此一餐的安排,已自覺欠下「班長和」及地膽阿冠厚厚人情,一於回港再作回報!

 

  臨離開,一位高大猛漢出現:「曾先生,呢餐水準如何?」乃老闆張漢光是也。

 

認住呢位大漢!老闆張漢光是也!

 

  真係答都無謂,即搭住佢拍照留念,一切盡在不言中。

 

烏洲會所

地址:廣東佛山市順德區倫教三洲烏洲永興街鎮南1巷三A。

電話:139 -2324-1383

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多肥碌大食遊文章
你可能感興趣
#旅遊 #台灣 #Food News #Travel news #輕旅行 #食家精選 #週末好去處 #0+3 #親民美味 #美食特集 #廣東菜 #順德 #烏洲會所 #佛山 #廣東
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share