加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-10

《中年好聲音》攜手殺入12強 涂家堯支嚳儀 望留下代表作

  【晴報專訊】無綫歌唱比賽《中年好聲音》進入白熱化階段,沒有參賽者摩拳擦掌、鬥過你死我活的場面,反而他們老友鬼鬼,私下聚餐交流。參賽者涂家堯與支嚳儀(Venus)合唱《Endless Love》大獲好評,涂家堯稱起初一心只為比賽,卻結識到一班志同道合的好友;Venus自言能圓夢最重要,名次得失只是其次。

 

 

  39歲的婚紗銷售員涂家堯與36歲的自助烘焙店東主支嚳儀,全因熱愛唱歌,毅然踏上《中年好聲音》舞台,他們合唱《Endless Love》一曲獲得85分高分,網上點擊亦非常厲害!提到合唱趣事,Venus事前竟要向丈夫備案︰「因為我哋第一次綵排時,佢(涂家堯)着件勁緊身嘅衫,突然間好深情咁唱…我無辦法直視佢對眼,笑到噴出嚟,唱歌老師都叫我忍住笑,所以真係要不斷練習。」涂家堯則說︰「我同Venus有共識,就係要做好睇又好聽嘅作品,可能將來大家想聽或想唱《Endless Love》,就會揀我哋呢個版本。」

 

二人合唱一曲《Endless Love》,獲得超好評價。(電視截圖)

 

  《中年好聲音》參賽者較成熟,對比賽得失看得很開。Venus說︰「參加者都係中年人,至少我哋好平常心對待比賽,到依家都唔會定位自己係明星。」涂家堯自言好勝,起初有爭勝鬥心,「我初時都話,我係嚟比賽唔係嚟識朋友…幾廿歲人我無朋友咩?但拍攝耐咗,大家一齊經歷好多第一次,一齊慌張,有少少共同進退嘅感覺,慢慢我被大家融化咗,變成戰友。」他笑言最困難是面對鏡頭,「我同Venus係南轅北轍,佢成日笑,我就被人話好似嬲咗全世界咁。以為我低分而黑面?其實我好認真聽緊評語,表情管理仲學習中,觀眾千祈唔好誤會我。」

 

盼出單曲圓夢

 

  雙雙殺入12強,二人對名次不再執着,涂家堯說︰「留下好作品緊要過名次。」從事烘焙生意的Venus,以甜品形容比賽,「我哋嚟到旅程一半,每個人都好似特色甜品,好似芝士蛋糕、拿破侖、蘋果批等,每個人都有獨特個性,好難用名次定義。可能當日整得特別好,拿破侖特別脆就贏冠軍。每首歌都可以係代表作,例如佢(涂家堯)唱嘅《祝君好》、我嘅《MERCY》,將來有機會拍MV或出單曲,就當圓咗呢個夢。」

 

  人到中年才追夢,涂家堯說︰「每個人際遇唔同,當刻無成為歌手嘅機會,就用其他方法搵食。」Venus慶幸在兼顧生意及家庭下勇敢追夢,「屋企人係醫學世家,佢哋當時講明我一定唔可以入娛樂圈,驚我會囂張迷失。直到依家,我花十年時間先成為一個EQ好好嘅人,接受到好同壞嘅評論,喺比賽見識咁多高手,同咁多音樂人合作,只會有得無失。」

 

一班《中年好聲音》參賽者成為好友。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#中年好聲音 #涂家堯 #支嚳儀
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share