加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-20

殺入《中年好聲音》決賽 「浴室歌王」顏志恒愈戰愈勇

  【晴報專訊】顏志恒(Benson)是《中年好聲音》100強中票數最多的「人氣王」,憑着滄桑聲音將中年男人的感受娓娓道來。本身是五星級酒店大廚的他,將歌曲變成一道道「佳餚」呈現觀眾眼前,更愈戰愈勇殺入決賽。

 

 

  現年42歲的顏志恒從小愛唱歌,與哥哥狂練張學友的歌曲,又參加不少歌唱比賽。Benson自言小時候的唱歌舞台就是浴室,如今依然習慣在浴室練歌,所以有「浴室歌王」的稱號。他坦言,以往苦無一展所長的機會,所以只視唱歌為興趣,沒想到遇上《中年好聲音》。「參加電視台歌唱比賽一定要露面,其實我考慮過,身為廚師係咪適合參加呢?當中掙扎咗好耐,多謝太太好支持我,係佢鼓勵我報名。」

 

Benson(右)打入六強,周日將決一勝負。(資料圖片)

 

  比賽時間長達半年,Benson兼顧工作、家庭和比賽,絕對不容易。「我係一家之主,要照顧兩個仔,多謝屋企兩位女士,即係媽媽同太太,幫我分擔屋企瑣碎事。兩個仔成日問『點解爸爸唔喺屋企』,我話『爸爸除咗返工,仲要去電視台錄影唱歌,知唔知點解?』兩個仔答『因為你鍾意唱歌囉』,咁就夠喇!」他特別感激同事的體諒,「同事都知我鍾意唱歌多過煮嘢食,佢哋體諒我,仲幫我打氣加油。之前受疫情影響,好多同事流失,好感激我嘅拍檔盡量遷就。」

 

Benson全靠太太及兒子支持,才勇敢參賽。(IG圖片)

 

感激酒店同事體諒

 

  Benson得到太太及兩名兒子的全力支持,「囝囝未算懂事,佢哋睇《中年好聲音》見到我就會好開心,仲讚我好叻。」他指細仔經常看見自己練歌,耳濡目染下已學懂唱《燕尾蝶》和《一首歌一個故事》。若果將來兒子想當歌手,他絕對支持,「鍾意就去做,只要唔係做壞事,唔好去害人,無論幾多歲都好,都可以好似爸爸咁,做喜歡做嘅事。講真,到我呢個年紀,有家庭同事業,仲有好多身份,要兼顧好多嘢先至有資格去追夢;仲要面對好多嘢,例如擔心被人笑,或者身份上嘅負擔,呢啲先係最掙扎嘅事。」

 

  成功殺入六強,Benson卻從沒想過要贏冠軍。「唔係無信心,但我已經賺得咗好多。我本來就一無所有,因為參加呢個比賽,肥媽帶我哋上紅館,又同團隊去馬會唱歌;加上比賽片段網上有幾十萬人睇過,呢啲全部都係呢個比賽畀我。我得到嘅比失去嘅多,仲得到成班參賽者嘅友誼,大家鍾意唱歌,無勾心鬥角,起碼呢26強都係真心真意咁相處。」他寄語年輕人要趁生活上未有太多顧慮時,勇敢追夢,好好做喜歡的事,相信父母也會感到自豪。

 

Benson感恩擔任肥媽紅館個唱嘉賓。(IG圖片)

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#中年好聲音 #顏志恒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share