加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-25

一度擔心被睇厭 馬國明升呢福將靠運氣

  【晴報專訊】馬國明(馬明)、黃嘉樂和趙璧渝等,昨日出席劇集《法言人》祝捷會,被封為「收視福將」的馬明,近日忙於拍攝新劇《新聞女王》,他大讚對手佘詩曼,「同佢拍戲好正、好享受,佢係一個好好嘅對手,又好照顧大家,得閒又會請大家食嘢。」

 

馬明坦言近來趕拍新劇《新聞女王》十分辛苦。

 

  昨日祝捷會上宣布《法言人》大結局錄得25.3點收視,成為無綫今年九點半時段劇集結局的收視冠軍。男主角馬國明對劇集報捷,感到十分開心,「監製家豪哥(劉家豪)話九點半劇集好少咁好成績,所以有呢個成績,都有啲驚喜。」之前播出的《隱形戰隊》同樣有好收視,連續兩套主演的劇集創佳績,馬明被封為「收視福將」。馬明笑謂︰「我無諗過《法言人》同《隱形戰隊》一樣,觀眾咁受落,係有啲運氣,依家呢套收視仲要好過上一套,最初都驚出得太密,怕觀眾又見到我會覺得悶。(成為收視福將?)做得咁辛苦都係想觀眾鍾意睇啫,福將就唔敢講,係好運啫。」

 

《法言人》收視報捷,於myTV SUPER七天跨平台,總直播點擊率約440萬觀看人次。

 

趙璧渝喊住感謝監製

 

  已約滿離巢的黃嘉樂在台上多謝家豪哥給予演出機會,而劇中拍檔趙璧渝則謂從沒想過自己佔戲甚多,既感到壓力,又擔心做得不夠好,一度激動得邊講邊喊。其後二人一起受訪,嘉樂一再感謝家豪哥︰「一路以來畀咗好多機會我,而且一套比一套多戲份,我仲被角色感染變得性格開朗咗,當然變得開心最大原因係我太太啦,(太太腳頭好?)絕對係。」趙璧渝爆料︰「嘉樂太太好大方,會將我哋嘅演出cap圖,又問點解無咀戲。」嘉樂即說︰「太太好鍾意睇我拍kiss戲,又要嬲又要睇。」

 

黃嘉樂和趙璧渝這對CP很受歡迎。

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#法言人 #新聞女王 #馬國明 #黃嘉樂 #趙璧渝
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share