加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-07

李克勤美國巡迴演唱會後趕回港慶生!出埠帶埋洗衣機?自爆:唔記得美國電壓同香港唔一樣

  李克勤剛完成4場美國巡迴演唱會,趕到12月6日生日前回港,生日正日可以跟家人一同度過,至於今年的生日願望,克勤笑言:「願望最好不要公開,免得唔靈驗啦,哈哈!我只可以講,2023年係好感恩一年,無論工作健康,所有都順順利利,非常充實同開心。多謝各方好友的祝福。」

 

 

 

  兩星期巡迴大西洋城、拉斯加斯及RENO三地,期間克勤也有少少時間留於美國休息,感恩節於美國度過。克勤謂2023年對他來說,非常值得感恩的一年,「可能係我成世人飛得最多一年,工作係幾乎冇停,每個月最少都要飛5、6次,不停都係巡唱、商演。香港成功完成咗紅館啦,巡咗去澳門、新加坡等等,今次又順利完成美國4場演出。之後會再巡去邊,明年再講啦,聖誕節我準備送自己一份聖誕大禮,就係咩都唔做,休息一下,同屋企人一齊去旅行玩。」

 

  今次美國飛兩星期,克勤連洗衣機也帶在身邊,「係一個小型洗衣機,洗貼身或者衛衣都可以勝任,咁就唔使底衫都帶十件咁煩囉,減輕個行李,不過今次我都有蝦碌,就係唔記美國電壓同香港唔一樣,帶咗個洗衣機去之後,先發現用唔到,最後為咗個洗衣機我再撲咗個變壓器,哈哈。」

 

 

  是次美國的四場演唱會都反應非常熱烈,據知他每到之處都有歌迷為他準備利是,「真心多謝當地歌迷朋友,其實多年來我去到邊,無論咩日子,都一定有歌迷畀利是我,我覺得自己真係一個好幸運嘅人。今次仲有一啲朋友,利是封都廢事入,就咁就一百蚊美金派埋嚟添,好鬼誇張,我喺台上面都有一刻閃過,現金收唔收?最後都係開心接受啦!利是呢啲嘢,老人家教落千祈唔好唔收,推走『利是』係唔吉利㗎!所以我要學識大家送來的祝福,都一定要開心接受,非常多謝大家,利是都係照舊,全部都係捐去兩個仔助學基金咁啦!」

 

 

  克勤表示休息日抽空到拉斯維加斯打哥爾夫球,遇上香港第一陳芷澄(Tiffany ),「大家一齊打波,又食咗飯,好開心,另外有去睇U2喺Sphere個騷,佢係似太空館放大一百倍,但視覺效果同設計,真係令你歎為觀止。應該算係我人生睇過,最震憾同最高視覺享受嘅騷,大家如果有機會去,真係要撲張飛入場感受下,唔好錯過。」

 

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#李克勤 #美國巡迴演唱會 #影視娛樂 #演唱會 #生日 #歌迷
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share