加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-07Photo: Facebook

72歲施明做開腦手術一年後出院!家中慶生未見李泳漢李泳豪同框!有孫萬事足

  施明去年在家中跌倒緊急送院,一度要做開腦手術及留醫,經過長達一年治療,終於可以出院回家,一家人團聚。

 

  昨日係施明嘅72歲生日,大仔李泳漢為佢安排喺家中慶祝,並有3位寧波車好友出度,雖然大病初癒,一頭短髮嘅施明姐精神看來不錯,更有孫兒陪伴左右,臉上堆滿笑容,有孫萬事足,施明留言:「興有白玉中心Kenlpo和眾僧侶來到我家中慶祝,還有我三個小寶貝孫兒,感覺非常溫馨溫暖。」

 

 

  李泳漢表示母親剛出院不久,入院期間,日子過得不易,依家見到佢健健康康已足夠了,更指有媽咪喺度家先有一頭家嘅感覺:「見到佢愈來愈好,好有信心好快會完全康復。加上有3個孫陪住佢,尤其大仔又成日攬住佢錫錫,真係日日都開心笑。」不過相中未見之前鬧不和嘅弟弟李泳豪。

 

 

  李泳漢同細佬李泳豪自3年前已經冇再同場出現。之前有指施明對細新抱稍有微言,疑不滿細新抱年紀大難開枝散葉,之後李泳豪與太太結婚就沒邀請哥哥及母親出席。雖然李泳漢有公開幫母親解話,指母親從未嫌棄過任何人,但提到佢缺席弟弟婚宴,佢都逃避回應,更直言:「唔好再提他!」火藥味濃。

 

  後來施明留醫ICU,細仔李泳豪於母親手術翌日與老婆出席活動放閃,被網民圍插不孝。事後他解釋不想家事周圍講,應承了出席便守諾言,佢又質疑孖生哥哥爆料公開事件。李泳豪當時接受無線娛樂新聞台訪問,提起哥哥句句有骨:「我唔需要同佢聯絡,佢亦冇同我聯絡,我能夠叫佢做嘅,就係唔好講咁多嘢!」對此李泳漢只說:「爸爸已經講咗唔係我爆料,佢仲要咁講我都冇辦法,我真係唔想佢講一句,我又要回一句,佢鍾意點講就點講。」

 

 

 

 

 

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#Facebook #李泳豪 #施明 #李永漢 #鼎爺 #手術 #影視娛樂 #生日
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share