加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-17

肥媽李鼎打大佬|肥媽自爆首段婚姻衰衝動隨便嫁!離婚後被7國家男士追求?分配時間見面被封「時間管理大師」!

  由肥媽、李家鼎(鼎爺)及游嘉欣(游游)擔任主持的全新飲食節目《肥媽李鼎打大佬》,15 日晚播出一集主題是「婚姻的抉擇」,有過去的人肥媽坦言對第一段婚姻感到後悔。

 

  肥媽說:「第一段婚姻,我根本都唔識佢(前夫),當時我同我未婚夫鬧交,佢話要攞番隻戒指,我就同佢講(話我)兩個禮拜內結婚,之後我喺工作地方求其搵件就嫁畀佢!」游游聞言嚇到O嘴,之後肥媽被問到怎樣發現前夫出軌,肥媽坦言是捉姦在床:「我落咗機衝返屋企,見到兩條友瞓咗喺我張床度。」

 

 

  肥媽又笑言與前夫離婚後行情很好,足足有7個不同國籍男士同時對她展開追求,肥媽說:「當時我請咗個同事幫我分配幾時見邊個!」游游聞言即封肥媽「時間管理大師」。

 

 

  鼎爺則分享了一個馬來西亞敗家仔的浪子回頭趣事,該名敗家仔被老婆以槍恐嚇後變得修心養性!對於游游指不少人說老公年紀較大會比較錫老婆,肥媽並不太認同:「好難講。」

 

 

  今晚(16 日)播出一集主題是「宵夜風雲」,鼎爺甫出場即大晒功架,飛身踢摺櫈,身手了得!講到宵夜不得不提劈酒,游游對此竟自認千杯不醉:「飲酒醉唔醉,好睇一個人意志,如果想醉飲半杯都會醉,如果唔想醉,飲十杯都唔會醉!」聽落好似好巴閉,實則只是聲大大,原來游游並沒有去過夜蒲,只是在公司的慶功宴飲過酒,身為「酒后」的肥媽聞言即噓爆:「講完等於冇講,仲以為你去開邊間夜場!」化身鐵嘴雞的游游即死唔認衰:「我飲啲酒都好濃㗎!」肥媽反擊:「你個妝就濃。」游游竟然唔識死繼續駁嘴:「唔夠你濃呀!」相當爆笑。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  見慣世面的肥媽和鼎爺在節目中還分享食宵夜趣事,肥媽自爆曾拎摺櫈打人,真相更令人哭笑不得;至於鼎爺則曾遇上奇怪姊妹花,後來更被捉去見大佬講數,到底發生了什麼事?

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#肥媽 #李家鼎 #鼎爺 #游游 #游嘉欣 #肥媽李鼎打大佬 #宵夜風雲 #影視娛樂 #離婚
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share