加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-16

60歲黃德斌幫襯「網紅餐廳」派利是!網民大爆利是金額?網民批評黃德斌衣著:有點農民工feel!

  現年60歲嘅黃德斌出名係圈中型佬,自從離開娘家TVB後,主力拍電影同喺ViuTV拍劇,2021年《大叔的愛》中飾演同性戀大叔,破格演出令人耳目一新,再為佢吸納另一班觀眾群,魅力沒法擋。好少更新社交平台嘅佢近日畀網民捕獲,更放到小紅書分享。

 

  日前係大年初二,唔少食肆都「反傳統」照開工,有一名喺「網紅茶記」工作嘅網民就要開工,不過佢就有意外收獲。呢位網民表示工作時獲黃德斌派雙封利是,佢影低疑似係等緊外賣嘅黃德斌,留言:「tvb#黃德斌#打工人年初二上班黃德斌來買外賣,然後走的時候給了兩封利是給我。」

 

型。

 

  唔少網民見到都大表羨慕,好多人都好關心利是有幾多「餡」,不過post主都只係留笑笑emoji,冇正面回應。不過之後就有網民大爆自己都收到利是,入面有「兩草」($20),有人都表示只係心意,唔使咁強調金額,而且德斌同網民素未謀面,派雙封$20都好正常。另外仲有網民批評當天黃德斌衣著,更寫上:「不算特別帥,有點農民工feel!」小編個人就覺得佬味濃,好有型喇!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  另外post主都有分享德斌用嘅靚靚利是封,原來係佢太太黃美恩(Joyce)嘅時裝店所出嘅利是封。翻查番佢太太嘅時裝店社交平台,初四時德斌同太太齊齊開市,太太留言:「開工大吉,身體健康,工作順利大年初四。」其實德斌一向出名係廿四孝老公,之前都有陪太太前往韓國入貨,Joyce嘅舖頭就喺尖沙咀利時商場,而德斌初二時都係喺附近買外賣,唔知係咪同太太一齊喺舖頭為開市準備呢?

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黃德斌 #大叔的愛 #性戀大叔 #網紅茶記 #黃美恩 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share