收藏文章 

2018-09-26

新居屋「又」又嚟啦!

  每次新居屋一出,都有好多市民爭先恐後咁去樂富拎表,即使係有得上網Download都係咁話,所以話香港人嘅排隊文化睇嚟真係深入骨髓吖!

 

 

 

「折上折」沒有不抽的理由

 

  嗱!今日新居屋「又」又嚟啦!點解係「又」又嚟?是咁的,因為特首林鄭上次趕喺上任一周年前出嘅「娥六招」,其中講明新居屋有得同市價脫勾,變相52折買樓,仲可以追溯到今年4月截止嘅嗰批居屋添!所以有唔少未申請過居屋嘅市民,今次都摩拳擦掌齊交表!

 

  Jenny聽行家講,今朝房委個客務中心都未開門,已經有幾十人喺門外邊排隊等緊喇!無他嘅,Jenny都覺得今次嘅地段真心正,長沙灣有無敵大海景(幾年)、啟德有無敵校網、東涌雖然輸蝕啲,但勝在有露台(但唔可以BBQ),而且最平嘅單位118萬就有交易;加上政策嘅嘢五時花六時變,今次唔抽,下次可能又唔同咗樣㗎啦!唔蝕底嘅香港人梗係要衝衝衝!

 

下個月3日至16日交表

 

  唔好話Jenny唔提大家,上次收到嘅申請表係繼續有效嘅,申請咗嘅朋友今次就唔好傻豬豬咁去再申請多次喇!而今輪申請就今日開始派表,下個月3日至16日先可以交表嘅!攪珠就預計會喺11月進行,祝大家好運啦! 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#新居屋 #土地發展 #買樓 #長沙灣 #啟德 #東涌
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share