收藏文章 

2018-09-20

小麗宣布參選 網頁刪「自決」再「借殼上市」咁就可以免DQ?

  立法會九龍西補選提名期喺下個月2號開始,民主派嘅劉小麗(小麗)今日率先正式宣布參選喇!佢要喺九龍西拎到足夠提名照計就無難度,但過唔過到選舉主任嗰關就真係天知喇!為將被二度DQ嘅可能性減到最低,小麗就一於將個人網頁上面嘅「自決」主張嚟個「大清洗」;再喺參選記者會強調,自己從不支持港獨,「自決」係指爭取「社會自強」。

 

 

「小麗民主教室」網頁圖片。

泛民齊人出席撐場

 

  民主派由小麗「出戰」可以話一早已經無懸念,今日泛民都算齊人出席記者會幫佢撐場,當然馮檢基(基哥)係未有現身㗎!小麗今次以「守護幸福」、「問是非,分真假」作為競選口號,望爭取長者老有所依、基層人人上樓、醫療服務可以做到藥到病除等……Jenny望住佢嗰句「守護平凡的幸福」嚴重懷疑係出自「MK大文豪」鄺俊宇手筆!

 

「借殼上市」Work唔Work?

 

  小麗話提名期一開始就報名,作最好、最充足的預備。咁都啱嘅,萬一選舉主任又做Deadline Fighter都仲有揸拿嘛!另外,小麗以乎已經Plan好「借殼上市」,佢話希望可以工黨名義參選,但一切要等工黨開完會員大會先有結果。不過,工黨嗰邊都事先做好準備喇,Jenny已經收到工黨職員通知,佢哋遲下會有一個劉小麗競選嘅傳媒聯絡谷。

 

  Jenny覺得小麗呢招「借殼上市」係醒嘅!因為工黨本身理念同佢都相似,加上該黨有現任議員,大大減低咗選舉主任話佢唔真誠,而DQ佢嘅機會!如果佢唔再畀人DQ,咁Plan B 李卓人就唔使「出山」、基哥亦唔需要嬲嬲豬出動、民主派就終於唔再內訌喇(暫停一陣咁多啦)!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#民主派 #立法會 #選舉 #自決 #港獨 #劉小麗 #九龍西 #九西補選 #選舉主任 #工黨 #借殼上市
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share