收藏文章 

2019-03-01

三隧分流主菜「原封不動」建制想撐也難!

  Jenny記得今年年頭政府就頭頭踫著黑,啲政策一跪再跪,其中一個就係《施政報告》提過嘅「三隧分流」方案。

 

 

要加價就勢係假

 

  本身「三隧分流」個概念跨黨派都好認同嘅,點知運房局掟出嚟嘅方案,就係紅隧同東隧嘅私家車收費分別加到去40蚊,西隧就減到50蚊。紅、東隧加足成倍咁滯,市民梗係牙痛咁聲啦!今年仲要係區選年,啲議員自然面都唔畀,齊齊嗌反對!所以政府最後都係臨門撤回原本諗住1月交上立法會嘅議案。

 

配菜「智慧交通基金」 難掩主菜難啃

 

  Jenny以為運房局「跪」咗一次,應該冇咁快再闖第二次啦啩?點知今日運房局局長陳帆(帆哥)就開記者會,公布今個月27號又會交方案上立法會喇!咪住先,個方案冇郁過咁嘅?帆哥就話,新方案加咗兩個措施,一個就係將喺紅隧同東隧收多咗嘅9億隧道費,用嚟成立「智慧交通基金」,可以推動同車輛有關嘅創新科研究;同埋會展開「擠塞徵費」研究,會喺2023年政府收回西隧經營權前完成檢討,其後落實新收費建議。但係帆哥呀帆哥,你都只係加咗啲配菜,個主菜都冇變過噃!

 

  方案換湯唔換藥,一班「忠實Fans」想撐都撐唔落啦!民建聯同工聯會都話,要等佢哋黨投完票先有決定,不過個方案收費都冇變過,好難支持得落囉!都係嗰句,區選近了,你懂的!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#三隧分流
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share