加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-09

夥俄籍小鮮肉拍廣告 佘詩曼只鍾情成熟男

  【晴報專訊】佘詩曼(阿佘)日前與網絡紅人「俄仔」Artem Ansheles拍攝護膚品廣告,雖然阿佘跟Ansheles年齡相差20年,但兩人在廣告中毫無違和感;不過阿佘自言比較鍾情成熟穩重的男人,故姊弟戀絕非她杯茶。

 

阿佘親手為Ansheles塗眼霜,相信令不少男粉絲羡慕。

 

  近年專注內地發展的佘詩曼,雖然經常穿州過省十分勞碌,但她的生活作息健康,又經常做瑜伽健身,難怪已屆46歲的她身材依然fit爆,皮膚又白又滑。日前,阿佘拍攝全新護膚品廣告,夥拍26歲的Ansheles時如沐春風,期間阿佘更要為Ansheles塗眼霜,她笑言︰「平日自己搽cream就多,幫人搽真係未試過,唔係好就手,所以都有小心啲,始終女仔指甲好尖。」雖然阿佘並不熟手,但幸好最後沒有篤到Ansheles雙眼。

 

努力運動操出「佘腰」

 

阿佘與年輕20年的Ansheles合作。

 

  今次與年輕20載的Ansheles合作,問阿佘現實中又可會接受姊弟戀?她表示︰「感情世界相信年紀唔係最大問題,不過個人比較鍾情成熟穩重、令我好欣賞嘅人。」

 

阿佘努力運動,操出「佘腰」。(IG圖片)

 

  另外,阿佘昨日在社交平台展示健身成果,其纖幼「佘腰」非常吸睛,阿佘透露︰「遲啲演出角色需要,所以趁有時間就努力運動,做運動後發覺成個人精神狀態都好咗,自己都希望keep住。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#佘詩曼 #護膚品廣告 #Artem Ansheles
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share