加入最愛專欄  收藏文章 

2022-06-08

77歲秦沛拍MV即興伴舞 姜麗文︰睇到爸爸對我嘅愛

  【晴報專訊】36歲的姜麗文(Lesley)原定前年與圈外男友柏豪結婚,因疫情延至今年三月才於美國成婚。Lesley日前在IG公布成為人妻,更創作新歌《爸爸放心我出嫁》送給爸爸秦沛,並邀請爸爸出任MV男主角。現年77歲的秦沛在MV中即興耍拳伴舞,活力十足。昨日Lesley接受本報訪問說︰「爸爸好鍾意柏豪,但相信天下所有爸爸嫁女都會好唔捨得,我訂婚時feel到爸爸有啲擔心,所以寫咗呢首歌送畀佢。」

 

秦沛突然耍拳,令姜麗文及舞蹈員一臉驚喜。(影片截圖)

 

  Lesley透露秦沛喜歡音樂及跳舞,但真正學舞已是40年前,所以拍MV前找老師教舞:「爸爸跳舞時非常enjoy,我就有啲擔心,成日提佢攰要休息飲水,但佢精力充沛、好興奮,睇得出佢對我嘅愛同支持。(爸爸耍拳?)係呀,我事前叫佢可以隨意跳,但無諗到佢會即興打拳,MV入面我同舞蹈員都係真實反應,哈哈!」她已看過MV超過50次,「每次都笑住睇,感動到眼濕濕,呢個MV係我同爸爸永遠嘅回憶。」

 

姜麗文在MV中分享兒時跟秦沛的合照。(影片截圖)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#姜麗文 #秦沛
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share