加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-28

最想擁有的超能力 炎明熹恨與小動物溝通

  【晴報專訊】根據非正式統計,大部分人都想擁有瞬間轉移、上天下海、預知未來或讀心術等超能力。年紀輕輕的炎明熹(Gigi)最想擁有讀心術,但不是看穿人心,而是解構小動物的內心,希望了解牠們多一點,果然愛心爆棚。而女團COLLAR成員李芯駖和陳泳伽(Winka)最希望獲得甚麽超能力呢?

 

愛心爆棚的Gigi最想能跟小動物對話。(微博圖片)

 

Gigi愛與貓咪互動。(微博圖片)

 

  喜歡小動物的炎明熹,不時在社交網分享與小動物合照,包括貓、狗、羊駝,甚至連雞都不放過。她最想擁有能夠跟小動物溝通的能力,「我真係好鍾意小動物,無論昆蟲或者貓狗都鍾意,平時接觸貓狗比較多,每次聽到佢哋『喵』或者『汪』一聲,我都好想知佢哋講緊乜,或者每一個動作係代表啲咩,我好想可以同佢哋溝通,我有嘗試去了解佢哋嘅叫聲係代表乜嘢,不過可能被我歪曲咗意思,哈哈。」

 

Gigi因工作關係遇見羊駝,令她十分高興。(微博圖片)

 

  Gigi又透露早前返鄉下,在街上遇到一隻流浪貓,上前準備餵牠時,突然有另一隻流浪貓走過來搶食,「隻貓應該係對陌生人有啲恐懼,佢以為我有惡意,所以出爪抓損我,我知隻貓應該係無心,如果我識同動物溝通,情況就唔同。」

 

李芯駖幻想變數學奇才

 

  女團COLLAR成員李芯駖自嘲數口差,「由細到大都係數學白癡,見到數字就驚,數學考試幾乎無合格過,唯一一次合格就係考公開試,亦好幸運呢次唯一一次嘅合格,令到我可以順利升學。」她笑言天生與數學無緣,若然能得到天賜的超能力,最希望能與數學有關。芯駖謂︰「我夢寐以求最想做到一位數學家,因為好想知個腦係點樣構造,點解有啲人對數字特別敏感、特別叻,我真係好羨慕數學叻嘅人。」

 

芯駖坦言見到一大堆數字就怕怕。(IG圖片)

 

陳泳伽想化身美人魚

 

  而COLLAR另一成員Winka最想探索水底的世界,她認為海洋充滿神秘感,而且會有無限可能,很想隨時能潛入水底「暢通無阻」地窺探海底世界。Winka表示︰「對海底嘅認知都係從電視上得知,好想知究竟幾萬米深嘅海底係點嘅呢,最想隨時潛入海底無限探索,同海洋生物近距離接觸。」原來Winka最想變成美人魚,可以自由自在地在水中玩樂,最好一覺醒來便擁有這超能力。

 

Winka幻想自己成為美人魚。(IG圖片)

 

Winka很想與海洋生物玩遊戲。(IG圖片)

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#炎明熹 #Gigi Hadid #Collar #李芯駖 #陳泳伽 #Winka #女團
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share