加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-02

叱咤2023|姜濤《濤》打入「叱咤十大」台上跳唱勁落力!MIRROR失落「叱咤樂壇組合」!炎明熹造型保守指:我第一次露咁大個額頭

  「2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮」今晚舉行,姜濤去年抱腳傷在頒獎禮上表演太興奮,一度失控大步走衝落舞台,因而成為話題,事後姜濤受訪時坦言處理不太適合。今次姜濤憑《濤》一曲打入「叱咤十大」的第六位,走出陰霾的他在台上賣力跳唱,相當穩妥,獲得全場掌聲。姜濤致謝詞都特別簡潔,其中一句是:「多謝今年經歷嘅浪濤!」

 

 

  MIRROR雖然未能得到「叱咤樂壇組合」金、銀、銅獎,但大會安排姜濤、陳卓賢、盧瀚霆及呂爵安都有單獨表演,為「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲」拉票,姜濤更將《濤》先後唱跳兩次,同樣賣力,亦滿足到現場大批樂迷。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  炎明熹憑歌曲《Little Magic》獲得「叱咤十大」第十位,亦是她首個叱咤頒獎禮的歌曲獎項,穿上全身綠藍色連身裙的她,比日前新城電台的超性感演出,明顯保守得多。她接受訪問時表示:「非常之神奇,完全冇諗過自己可以得到一個歌曲獎,以後新一年會繼續加油,做多啲歌曲畀大家聽!」

 

  至於會否有信心挑戰女歌手獎項,炎明熹笑言:「一定要繼續加油,多謝大家支持先可以做到,歌手獎我都要努力更加多。我覺得參加過兩年,兩年對比非常之大,自己冇抱住攞獎期望,一入場心情都好平靜,直至DJ朋友講歌曲簡介係毫無波瀾,唔係嘛,真係我?上到台我講完多謝之後轉身想落台,點解音樂一起,係喎,要唱歌,我有少少忍唔住笑,因為見到台下歌迷!」對於今晚的造型較為保守,炎明熹說:「嘩,今日係好熱呀,對比起上兩套衫,希望大家鍾意呢個造型,其實我都鍾意。(點解唔性感?)因為大家諗法唔一樣囉,服裝師同我想法都唔一樣,希望做多啲第一次,我第一次露咁大...個額頭。」

 

 

 

  而Marf邱彥筒首次在叱咤頒獎禮得到個人獎項,奪得「叱咤樂壇生力軍女歌手」,她坦言放下心頭大石的感覺,得獎最重要是致謝詞和表演部分,事前特別準備好貓紙提示自己,不過最終遺漏多謝自己,「多謝自己今年咁努力,希望我好奇心唔會一絲減弱,因為好奇心同興趣係對作品最大靈感。」她表示最希望可以跟COLLAR開演唱會,另外好想自己去外國旅遊。


 

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮 #叱咤樂壇組合 #MIRROR #Collar #叱咤樂壇生力軍女歌手 #邱彥筒 #炎明熹 #叱咤十大 #盧瀚霆 #陳卓賢 #呂爵安 #姜濤 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share