收藏文章 

2021-05-18

《Online有話兒》孤注一擲主角原型真沽空特斯拉,你會唔會又跟?

   電影《沽注一擲》講述主角係2007年至2008年期間睇到次按危機會引起嘅金融大海嘯,所以進行沽空賺取一大筆,對比無數金融企業大倒閉,唯有主角「一將功成萬骨枯」。而原型人物Michael Burry最近都有新動作,就係沽空特斯拉股票,唔知你又會唔會跟呢? 

 

(Shutterstock圖片) 

 

Michael Burry沽空42億特斯拉

 

  Michael Burry旗下公司「Scion資產管理」最近提交畀SEC嘅監管文件13F中顯示,公司首次擁有80.01萬股特斯拉看跌期權,價值5.344億美元(約41.68億港元),不過就無提到期權行使價、到期日及期權金等詳細資料。

 

  Michael Burry係去年曾經在推特上表示:

 

  「特斯拉依靠監管積分來創造盈利,對公司長期前景而言是障礙,而這部分的收入是一個正在融化的冰塊。」

 

  所謂「監管積分」其實就係講緊透過出售「碳排放積分」實現盈利,歐盟對於車廠生產汽車嘅碳排放有嚴格控制,如果車廠碳排放低於歐盟標準,就會獲得「碳排放額度」並且可以轉賣,值得關注嘅係特斯已經連續多個季度透過出售積分來獲利,僅首季嘅「賣碳」收入就超過當期盈利,所以唔少人對於特斯拉呢種整靚報表嘅方式存疑。

 

特斯拉空軍曾成「燃料」,沽親都損手爛腳?

 

 

 (Shutterstock圖片) 

 

  係美股世界有個笑話就係:「特斯拉空軍都係好友嘅燃料。」去年特斯拉股價累升7倍,有唔少分析認為特斯拉估值嚴重被高估,特別係公司未能夠完全靠賣車獲利,所以唔少基金都對特斯拉做淡,不過去年凡係做淡特斯拉嘅投資者全部損手爛腳,有分析公司做過研究,去年特斯拉空軍帳面損失超過400億美元(約3100億港元)。

 

  不過今年美債息率急升,同時多隻科技股都開始出現回調跡象,而特斯拉股價亦從今年2月高位900美元回吐,昨日(17日)收市價為576.83美元,所以Michael Burry選擇做空未必係賭運氣,更大程度係可能睇到特斯拉炒作已經到盡頭。  

 

Michael Burry都有預言「未成真」,曾賭ETF會崩潰

 

 

 (Shutterstock圖片) 

 

  學醫出身嘅Michael Burry其實係自閉症患者,本身就不擅長交際,不過對數字相當敏感,正正呢份專注令佢睇到2007年次按危機出現,而佢係200年成立Scion基金,係2007年以6億美金豪賭地產泡沫出現,最後真係畀佢估中而賺取7.5億美元,成為次按風暴嘅唯一贏家。

 

  不過係去年佢就預言過,再次引發美股下跌嘅金融產品會係ETF,因為其規模直至2018年已高達5.6萬美元,較2004年膨脹了15倍。佢認為一旦熊市出現,ETF會發生大型拋售,可能會對引起流動性低嘅股份出現泡沫問題,咁樣就會加速市場崩潰,而呢種泡沫已經被吹起。但經歷一年後,美股雖然都有經歷調整,但目前未見有ETF出現大型拋售而引起嘅市場動盪,所以有時候唔見個個預言都會「成真」嘅,今次沽空特斯拉,你又跟唔跟呢?

 

撰文:李皆穎

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #Online有話兒 #Michael Burry #沽空 #Tesla #美股
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share