收藏文章 

2021-07-26

《Online有話兒》如果我有多張太空船飛,你會唔會同我一齊走?

  今時今日,男性點樣先可以向女性突顯到自己嘅誠意?買鑽石、買手袋?太low啦!咁自己手作心意呢?又太行貨。如果好似《花樣年華》入面嘅周慕雲對蘇麗珍講:「如果我有多張船飛,你會唔會同我一齊走?」,咁就一定誠意到極啦!仲未夠?咁幫你升級至價值25萬美金嘅太空船飛點睇呢?

 

 

 

中介推25萬美金維珍太空船飛,你會唔會一齊走?

 

(SHUTTERSTOCK圖片)

 

  早前英國維珍銀河「團結號」終於完成公司首次嘅太空飛行,標誌住商業太空旅遊已經開展第一步。說時遲那時快,有德國中介公司已經推出「維珍銀河」太空旅遊預定服務,初步預售價同市場預測一樣,價值約25萬美元(約195萬港紙)。

 

  據中介公司表示,除左有錢之外,仲要身體健康,短期內唔可以做過手術或者發生過心臟病。因為旅途期間身體要承受好大壓力,假如突然傷口撕裂就真係無人幫到你;而上太空之前仲要接受一系列訓練,包括軌道力學、太空衣穿著等。據瞭解全球已經有600幾人已經預訂,單單呢間中介公司就有8個人落訂啦!

 

買飛難,買保險更難!

 

(SHUTTERSTOCK圖片)

 

  你以為有錢就是任性嗎?咁你就未免太天真了,因為呢個項目係新到無朋友,首先買飛已經好難,想要去太空旅行,除左有錢仲要排下隊;其次就係全球保險業都未見過「太空旅行」嘅出現,目前係未見有相關保險產品推出,就算維珍創辦人布蘭特同亞馬遜創辦人貝索斯上太空都無人敢保,所以兩隻船如果是但一隻出事就係咁先。

 

  咁係咪代表保險公司無太空相關保險呢?又唔係嘅,其實保險公司都有針對關於太空船同相關硬件嘅保險方案,目前市場規模大約8億美金左右;有分析人士估計,去到2030年,商業太空旅遊規模會增長至100到150億美金左右,所以市場監管機構可能要求提供相關保險,保險業都可以有項新業務發展啦!

 

上太空就可以叫「太空人」?FFA:要有足夠貢獻才可得到頭銜

 

 (SHUTTERSTOCK圖片)

 

  咁上過太空係咪就可以叫做「太空人」呢?呢個真係好哲學問題,如果當人人都可以上太空嘅時候,究竟仲需唔需要「太空人」呢個名詞存在都係一個問題。不過,美國聯邦航空總署(FAA)最近就對呢個名詞作出修訂,其中一個定義要求係要有充足訓練及足夠嘅貢獻。

 

  如果要被認為係「商業宇宙太空人之翼」(Commercial Space Astronaut Wings),就要有更嚴格限制,包括獲得足夠飛行員資格及訓練之餘,更要係獲認證嘅發射任務中,飛越外太空與地球大氣層嘅分界線,而期間嘅活動對公共安全或人類太空旅行安全有必要性。所以話,做個太空人都唔係咁簡單,除左有勇氣智慧之外,仲要為人類貢獻先得㗎!

 

撰文:李皆穎

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #Online有話兒 #太空 #維珍 #維珍銀河
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share