收藏文章 

2017-10-06

立會開鑼主席派開心果 內委會花生更多

  國慶過咗、中秋過埋、立法會個暑假都完喇!立法會今日開鑼,新會期開始,切燒豬當然唔少得啦!呢隻燒豬記者都有份食㗎,仲極速「沽清」,好彩Jenny最後都食到件啫!

 

 

 

立法會開鑼梁君彥大派開心果

 

  今日中午廿幾個議員在立法會大樓齊齊切燒豬。不過,點解好似得黃碧雲一個民主派嘅?數數吓,其餘真係都係建制派。

 

  主席梁君彥同Jenny講,買咗5公斤開心果,祝願議員可以開開心心做嘢,新一個立法年度個個議員都可以暢所欲言,但又補咗句「唔好係又講唔係又講」。不過比起剝開心果,Jenny都係鍾意剝花生多啲啫!

 

Miss Mo咬實何君堯唔放

 

  嗱!何君堯嘅「殺無赦」言論,就真係令唔少人剝足個幾禮拜花生喇!梁君彥就話唔評論。之但係,毛孟靜(Miss Mo)又點會放過佢,實行就「殺無赦」言論,提出譴責動議,泛民建制一輪你有你講我有我講互鬧對方無聊之後,下次大會再Battle過!

 

  另一邊廂,建制派想話修改立法會大會議事規則噃!而家趁民主派有6個議員被「DQ」先去修改,乘人之危喎!今日下午梁君彥就話,做主席保持中立,要改議事規則,都唔係咩洪水猛獸,只要跟足規矩就得。其實,上年都修改兩次議事規則啦,配合返議會運作,經議事規則委員會商討點處理就比較合適。

 

波哥連任財委會主席 改議事規則走唔甩?

 

  講起改議事規則,財委會選出新立法年度的正副主席,毫無意外地陳健波繼續做主席,睇嚟財委會都好快開波修改議事規則嚕~

 

  黃碧雲似乎都心裏有數,今朝去參觀濾水廠嗰時就叫財會主席唔好搞咁多嘢,如果唔係爭拗之下,好多撥款會過唔到。不過,金融界議員陳振英就話,據佢所知,財委會將「兩條腿走路」,修改議事規則將以特別財委會形式進行,應該就唔會影響正常撥款議程。

 

  題外話,Jenny今日野生捕獲新上任嘅特首辦特別助理李惠,行家都好似平日做嘢咁圍住佢傾偈講笑,佢就話而家身份唔同咗好多嘢都適應緊,而家主要係同啲議員講返而家轉咗工,唔再係記者啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#李惠 #立法會 #陳健波 #財委會 #議事規則 #開心果 #花生 #切燒豬 #梁君彥
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share