收藏文章 

2018-05-04

峯搶手機引發議會「男女之爭」?

  「峯搶手機」事件過咗成個禮拜,事件主角許智峯都可以話有得做嘅都做晒,歉就道咗、公開信又出咗、黨籍都被人凍埋,不過建制呢邊嘅攻勢梗係陸續有嚟,就好似今日咁,內會就要討論新民黨主席葉劉話要提嘅譴責動議,不過內會係冇得投票嘅,所以今日個會大家都係純打口水戰。

 

 Miss Mo:「如果我去搶佢(男EO)手機,又會唔會有人話我『冒犯男性』呢?」

 

  其實峯仔今次個行為,Jenny就覺得點講都講唔過去、錯就錯硬㗎啦!不過小妹都唔覺得如果將個事主換成男性又有咩合理之處,事關本身搶嘢呢個行為就係唔啱,仲使乜分搶女EO嘢定係搶男EO嘢呢?但係觀乎建制派有啲女性議員,喺呢方面就好大反應,將件事講成峯仔「侮辱女性」乜乜乜!當中嘅佼佼者都非民建聯嘅葛珮帆(EQ)同埋工聯會嘅麥美娟莫屬!Jenny都好有印象,佢哋差唔多次次評論親呢件事,都一定要加返句「侮辱女性」。小妹第一次聽嗰陣都係心入面「吓」出嚟,唔通搶男EO手機就得嘅咩?難道真係學似唔少港男話齋,香港其實口講男女平等,實質係女權主義?

 

  呢個講法聽咗咁多日,搞到同樣身為女性嘅毛孟靜(Miss Mo)今日都頂唔順,奉勸大家如果真心相信男女平等,就唔好成日將件事轉移去到「侮辱女性」,又自我犧牲咁反問「如果我去搶佢(男EO)手機,又會唔會有人話我『冒犯男性』呢?」估唔到又引來麥美娟嘅黨友何啟明認同噃,不過佢就梗係趁機串返Miss Mo「你做就肯定係『抽男人水』!」而EQ嘅黨友何俊賢都覺得今次事件唔係男女嘅問題,係恃強凌弱、大蝦細嘅問題囉!男女議題竟然可以令到本身打風都打唔甩嘅建制派有意見分歧,睇嚟遲啲議會唔只得派系之爭,可能仲會有男女之爭添!Jenny真係要坐定定喺度食花生先!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#峯搶手機 #許智峯 #手機指 #民主黨 #男女平等 #女權 #港女 #港男
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share