收藏文章 

2018-05-24

馬逢國要向世界恤髮 為捍衛髮型搞出大頭佛

  葉劉當年一句:「如果我連髮型都捍衛唔到,又點捍衛香港治安?」傳頌至今。相信立法會體育、演藝、文化及出版界議員馬逢國應該深受啟發!話說佢為咗保護「可以保護佢個髮型」嘅造型啫喱(Hair Gel),不惜同機場職員爭論,仲「撻」埋立法會議員嘅朵出嚟,最後終於「搶閘成功」!不過為咗可以Hand Carry呢支唔夠200ml嘅Hair Gel上機搞咁多嘢,值得咩?

 

 

 

源自100ml的爭議

 

  馬議員今日都現身解說,話當時係因為支Hair Gel只係「用剩少少」,應該唔夠100ml嘅!不過因為支Hair Gel嘅本身容量係200ml,所以就唔畀佢拎上機。佢覺得唔應該係咁計,所以就同職員理論理論,當中係有講過佢議員身份,亦有要求更高職級嘅人員出嚟同佢講。

 

  等Jenny同大家溫習機場規定啦!嗱!係咁寫嘅:「所有放置於手提行李的液體、凝膠及噴霧類物品均須以容量不超過100毫升的容器盛載,並放在一個容量不超過一公升、可重複密封的透明塑膠袋內,每名旅客只可攜帶一個裝有容器的透明塑膠袋。」睇嚟馬議員以為100毫升係講啲液體,但係其實機場所指係容器嘅容量啊!

 

 

 

譚文豪趁機明串:不如唧晒上個頭啦!

 

  而本身都係民航機師嘅公民黨譚文豪就話馬議員咁做,同前特首CY「行李門」事件如出一轍:「明顯係特權啦!係唔係個個都可以好似佢咁先?」仲趁機出盡力笑馬議員:「咁緊張支Gel,不如唧晒上個頭啦!」有指馬議員仲諗住選調查許智峯搶手機事件嘅委員會主席,譚文豪一聽一於食住上,加多兩錢肉緊串馬議員,「佢都係唔好查許智峯喇,搽Gel啦!」

 

  其實,Hair Gel呢啲咁普通嘅嘢,去到當地先買都一樣得嘅啫!Jenny去旅行都係咁啦!馬議員想響應環保唔想浪費資源嘅話!Jenny有好計,不如就學吓黃錦星局長個「髮型」吧!一次過搞掂,又唔使洗,又唔使Gel,Fit晒!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#Hair Gel #髮型 #馬逢國 #特權 #環保生活 #立法會 #機場 #保安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share