收藏文章 

2018-06-21

你仲識唔識「寫」字?

  繁簡之爭間唔時就會翻炒,其實漢字歷史源遠流長,一個字藏住嘅大大學問,不過爬格仔搵食嘅Jenny,因為用慣用熟,反而唔多留意。咁啱Jenny今日去完一個叫「漢字展」嘅展覽,發現原來睇「字」都可以欣賞到好多嘢㗎!

 

 

策展人區德誠

 

一個不懂輸入法的設計師

 

  Jenny就同展覽嘅策展人,香港著名設計師區德誠(Benny)傾過,佢話今次展覽搵咗過百個來自香港、內地、台灣、澳門、日本同韓國等地嘅設計師,展出佢哋近300幅作品。Benny一開頭就同大家講,而家唔少人都由手寫字轉成用輸入法打字,佢搞呢個展覽,就係想睇睇年輕人嘅留意程度,同埋一啲有返咁上下資歷嘅設計師,喺呢個世代對漢字有冇變化。佢仲話,自己而家都唔用輸入法,一直都只係用手寫板。Jenny完全feel到佢對寫字嘅嗰一份執著!

 

  Jenny見到呢啲作品有畫作、有書法、有拼貼、亦都有數碼形式的設計等等,睇到眼花撩亂,不過Jenny最有印象就係Benny嘅一句說話:「越簡單的設計越難做。」所以Jenny最有印象嘅,就係由一班藝術家用自己姓名嘅其中一個字作畫,當中有一位年輕藝術家羅曉騰用咗佢個姓氏「羅」嚟創作。

 

年輕藝術家羅曉騰和其作品「簡單的快樂」,大家睇唔睇得出個「羅」字?

 

罰抄自己個名 成就「快樂」?

 

  羅曉騰同Jenny講,因為佢個名筆劃好多,所以細細個嘅時候好怕被罰抄自己嘅姓名,由細到大都想簡化佢個姓名,今次佢就以幾何圖形砌出個「羅」字,並將呢幅創作命名為「簡單的快樂」。佢仲話,好開心創作出一份可以令人「細味」嘅作品,似乎都幾滿意今次嘅創作噃!

 

  唔好話Jenny唔提大家,個展覽由今日開始喺PMQ舉辦,直到下個月10號,大家有機會都可以去欣賞吓喇!仲係免費㗎!就一於去見識吓「字」嘅可能性!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#繁簡之爭 #漢字展 #大學問 #輸入法 #寫字 #藝術 #簡單的快樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share