收藏文章 

2019-01-15

說話咪亂講!煲呔一出冊就話想飲杯「久違的咖啡」

  之前有「煲呔曾」之稱嘅前特首曾蔭權,就因為公職人員行為失當罪被判入獄。雖然佢就已經向終審法院提出上訴,不過就冇保釋,所以計埋啲假,今日就係佢出冊嘅大日子喇!點知佢一出冊就又講錯嘢,認真大吉利是!

 

 

突然入院有景轟

 

  作為香港首個涉刑事罪並罪成嘅最高級前官員,煲呔曾出冊就梗係引起大批傳媒捕實啦!Jenny知道今日攝記哥哥清晨就去到醫院門口等喇!點解係去醫院等呢?事關煲呔曾上星期五(11日)晚就突然話唔舒服,就被送咗入瑪麗醫院,到今日先出院,所以出冊「儀式」都係喺醫院進行。

 

  不過有人就估,其實煲呔曾係唔想被人影到喺監獄出嚟,所以咪早幾日入轉醫院先,到時出嚟張相咪唔係監獄背景囉!小妹都覺得呢個說法其實不無道理啊!同為出冊,被人影到喺醫院行出來,點都好睇過喺監獄行出來喇!話晒張相日後只要講起呢單案,將會無限重用嘛!

 

嘢可以亂食 咖啡唔好亂飲

 

  斷斷續續坐咗成年嘅煲呔曾終於出嚟,煲呔曾今日似乎心情大靚,佢一出嚟就首先多謝傳媒朋友廿幾年嚟對佢嘅關心,之後先話日後有咩打算、心情等等。至於出冊之後最想做咩呢?佢話,出獄之後最想嘅就係同太太傾偈,同埋想「飲一杯久違嘅咖啡」!OMG!曾生你先啱啱出嚟,咁快又想「飲一杯久違的咖啡」,仲衰過出獄望返轉頭!嗱~嘢可以亂食,說話就咪亂講!計Jenny話,最好都係(舌累)口水講過喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#煲呔曾 #曾蔭權 #煲呔出冊 #公職人員行為失當 #咖啡
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share