收藏文章 

2019-04-09

「未尋回」兩年今日先報警 選民資料真係咁Cheap?

 

  話說上星期選舉事務處又爆出喺2016年立法會換屆選舉時,唔見咗一本載有8000幾名選民資料嘅選民登記冊,入面載有呢批選民嘅姓名、性別、地址及身分證號碼等個人資料,亦都有顯示選民有冇到場領取選票同埋可獲選票數目(即係有冇份選功能組別),仲要係事發咗兩年都冇公布過,去到有傳媒揭發,社會先知有件咁嘅事!

 

 

「黑洞嚟㗎?」

 

  呢個情況係唔係好熟悉呢?Jenny記得之前仲有兩部存有超過370萬名選民嘅手提電腦失竊案都未有聲氣,今次又爆一單,難怪工聯會麥美娟(Alice)都質疑選舉事務處係「黑洞嚟㗎?」啦!政府同選舉事務處係就係道咗歉呀!不過Jenny想引用一句名言:「如果道歉有用的話,要警察幹嗎?」

 

聶局長講起都朦查查

 

  不過留意返,選舉事務處喺公布事件嗰時,都只係話「未尋回」本選民登記冊而唔係「遺失」,今日政制及內地事務局局長聶德權同埋選舉事務處總選舉事務主任黃思文就見記者回應呢件事。

 

  原來,政府搵咗幾日之後,終於喺今日朝早先去報警,至於幾時唔見、喺咩情況下唔見、有咩人要問責,聶局長都話具體細節就喺警方調查之後先知,仲話「我都好想知道係點樣發生」喎!咁即係冇具體嘢可以講啦……但Jenny可以肯定嘅就係,一定有人欺上暪下!

 

  之不過點解唔遲唔早,會係揀正今日報?有人就陰謀論咁同Jenny估,可能係因為今日有另一單大型新聞,就係「佔中案」宣判,政府想要搵啲嘢分散注意力咁話喎!大家又點睇呢?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#選民資料 #黑洞 #選民登記冊 #選舉事務處
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share