加入最愛專欄  收藏文章 

2023-06-12

順德大食遊(二)

  食呀食呀食,有邊處好過去順德食?真係一爬起身就可以仆去食。

 

  住順德酒店,你可食餐廳自助餐,也可到中式茶樓歎點心。我的選擇?當然後者!

 

  果然「英明決定」!

 

  入住的順德保利假日酒店,點心師傅功力之高,若肯來港,必定殺晒!

 

  我哋勝在人多,一枱十二人,可以通通叫,蝦餃燒賣叉燒包腸粉當然有,順德生滾粥,豈能缺少?呢餐,最驚喜為遇上芝士糯米雞,嘩!乜原來可以咁 Mix又撞出神奇效果的?另外,全枱一致大讚個流沙包,犀利,咬落竟然有拖肥糖香味,原因內藏一件肥軟甜口、曾經特別炮製過的豬油。高手之作。

 

飲廣東茶,一定要叫到滿枱點心才過癮。

芝士糯米雞,撞出神奇的化學作用,高手之作。

一啖流沙包入口,神仙企唔穩。

 

順德保利假日酒店

地址:廣東省佛山市順德區倫教南苑東路三號

電話:(757)2898 - 6888

 

  到順德搵食,有一間必去,因有「朝聖」的感覺,正是豬肉婆私房菜。

 

  豬肉婆真的是賣豬肉起家,性格粗豪,大開大埋, 但粗中有細。單單睇佢的設計意念,已可看出其市場觸覺之精準。客人可以由門外打卡打到食飽離開為止,服未?

 

豬肉婆賣乜?賣「肥」!

 

  來此,首先要放棄減肥,因豬肉婆肥叉燒,就是賣香口、賣肥美、賣油潤。必須成件「隊」入口細嚼,才可領略乜叫 Fat Is Good !

 

幫襯豬肉婆,先忘記減肥!

 

  順德的淡水魚刺身,極多謠傳,話內裏滿是蟲。對,鯇魚有蟲,但非全身皆是,主要只藏在魚皮與白肉間的紅肉。故此,只要片起紅肉,再薄切白肉,一切安全。事實,順德人食魚生,遠遠早過日本人,歷史文化根深蒂遠。當然,你怕,我絕不會鼓勵你食!

 

鯇魚刺身,日本刺身老祖宗。

 

  還有一味,香港冇的,要試。正是頭菜沙蟲蒸蚌仔。沙蟲國內獨有,滑嘟嘟,口感相當正。不是甚麼大美味,但小弟乃為食鬼,當然一條條吮入口啦。

 

香港沒有的滑嘟嘟沙蟲。

 

豬肉婆私房菜

地址:廣東省佛山市順德區展業路三十一號

電話:(757)2662 – 8128

 

  臨回港前,再來一頓午餐,鎖定草根形式的北咀飯店,據聞此處的雞及豬手特別正。事實,地方麻麻,不過,早有心理準備是平民飯堂型式。

 

北咀飯店老闆娘何太,親切又能幹。

 

  講多無謂,快上沙薑豬手及蔥油雞!

 

  冇得唔服,豬手片到件件悅目白雪雪,上邊鋪滿香噴噴沙薑、青葱及芫荽,未食已流口水。

 

沙薑豬手配料極重手。

 

  雞又如何?走地得嚟夠嫩滑,即係點,肉質彈牙但不失肥美。

 

蔥油走地雞,回味無窮。

 

  全枱當機立斷:「老闆娘,每位打包一隻雞一盒豬手,我哋要直運回港晚飯再歎!」

 

北咀飯店

地址:廣東省順德區小黃圃北大新村

電話:(757)2830- 8263。

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多肥碌大食遊文章
你可能感興趣
#順德 #流沙包 #點心 #糯米雞 #北咀飯店 #豬手 #沙薑豬手 #蔥油雞 #豬肉婆私房菜 #叉燒 #淡水魚刺身 #鯇魚 #短線遊 #0+3 #北上食買玩
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share