加入最愛專欄  收藏文章 

2019-01-03

【難求好廣告】明星效應非萬能!3招製作出令人回味的好廣告

一個好故事

 

  要喺30秒至一分鐘內講一個好故仔其實十分難,但如果能夠做到,亦代表呢個廣告有值得收看嘅理由。好多時會偏重故事內容,但就忽略咗產品/品牌。或者當兩者都配合到時,但又未必有好好嘅深一層意義,令觀眾思考並加深印象。所以故事結構、大綱落墨嘅比重、表達手法等等,都影響著觀眾最後心中留下一個點樣嘅畫面。廣告製作時,都會盡量安排focus group,研究廣告帶俾受訪者第一個畫面是甚麼,如果大家睇完廣告後都留下同樣嘅畫面,呢個就係一個好廣告。

 

一首好嘅歌曲/背景音樂

 

  好多人都會忽略咗音樂,觀眾有時都未必會留意到音樂對佢哋嘅影響。雖然可能只係一段簡簡單單嘅背景音樂,但已經係勾起大眾回憶嘅一個重要工具。音樂係一種無形記憶,大腦中嘅畫面都會因為音樂而加深,並帶動情緒。所以有啲製作廣告時,會以音樂為主導,之後先計劃內容、畫面、分鏡等等。

 

  一個成功嘅廣告,依靠好多東西配合。除咗廣告人同客戶嘅合作,觀眾口味嘅變化,亦改變緊潮流嘅方向。

 

Read more: 【品牌的品格】抽水都要講Timing 要贏人就要掌握黃金24小時

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多我做Marketing文章
你可能感興趣
#數碼營銷 #廣告
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share