加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-10

劏場舖慘過納米樓

  有老友話有很多人同佢講,我寫地產評論文章咁耐,點解唔提醒打算買樓的人千祈唔好買納米樓,現在有不少傾盡財力的初次置業者,因為買了納米樓而陷入財務困境,講起上嚟,我應該有多少責任。
 
  我話唔係啩,蝕咗本要我負責?賺咗錢會不會分畀我?當然唔會。不過,當時我亦有撰文提醒那些買納米樓的人,但亦唔能夠叫他們唔好買,否則一定有地產商找我晦氣。我不畏強權,我很少寫關於納米樓的文章原因是當時有買家同我講,以買一個車位的價錢可以買到一間納米樓,有乜理由唔買?我唔知點樣反駁,惟有久不久提醒大家,就算買納米樓都唔好借得咁盡,因為納米樓樓價下跌的幅度較其他類型樓宇大得多,如果借得太盡,很容易變成負資產,而且二手納米樓的承接力比較薄弱,要劈價很深才可以賣得走。

 

有人買業主蝕讓八折的劏場舖,最後仍然要蝕錢。(Shutterstock)


 
  當大家認為納米樓是最差的物業投資時,其實還有比納米樓更差的。現在如果要賣走納米樓,我相信蝕本四成是極限,但如果賣劏場舖,有機會蝕足九成。有不少例子,有人買業主蝕讓八折的劏場舖,最後仍然要蝕錢。如果勸那些人唔好買,回覆與買納米樓的人大同小異,他們會話以買一個小型住宅單位的價錢可以買到一個舖位,點解唔買?
 
  我最後發覺,根本唔需要撰文叫人唔好買劏場舖或者納米樓。有心買的人,如果唔買是不會甘心,叫他們唔好買反而會被埋怨;如果買過的,就算借埋錢畀他們都唔會再買,撰文提醒他們是多餘的。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#本港樓市 #買樓 #劏場舖 #納米樓 #上車 #樓價 #置業 #樓市亮話 #看透樓市
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share