加入最愛專欄  收藏文章 

2016-05-20Text: Cecilia WangPhoto: Dennis

【跟住矛盾開餐廳】四方城內嘗一碗「百變」車仔麵

80後vs 40後   跟住矛盾開餐廳

 

 

  Florian學過西餐,開過私房菜館,玩過設計,一次旅行途中結識了年過古稀的黎師傅。黎師傅有四十多年的大廚經驗,最拿手傳統菜式,早年更闖蕩東洋,任過料理長,開過餐館,現在回流香港,處於半退休狀態。「我欣賞佢嘅手藝,對傳統嘅執著,便膽粗粗走去邀請佢出山,咁佢又欣賞我嘅創意,接受我邀請!」

 

  一個新派、一個傳統;一個講求食物造型、一個堅持食物本味,講到兩人之間的合作,Florian笑說兩人真係「跟住矛盾開餐廳」,爭論不斷,很小件事都可以拗一餐,「比如點樣切蘿蔔,我地都拗過。我會拿住蘿蔔斜著切,師傅一定要一邊轉動一邊切,切成丁角狀,認為咁樣切出來先可以外層吸飽湯汁,內層仍保持蘿蔔的鮮味。」

 

 

  這場新派vs傳統的爭奪戰亦蔓延到餐牌上,你既可以見到古早味的滷水豬大腸、滷水豬皮、豬紅、蘿蔔等車仔麵傳統款式,也可以見到慢煮牛舌、日式溏心蛋、日式叉燒等新派款式。對於食客來說,無嘗不是件好事呢!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Foodie What’s On文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share