加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-30

愚人節推首支個人跳唱歌 呂爵安邀爵屎估歌名

  【晴報專訊】人氣男團MIRROR成員呂爵安(Edan)將於4月1日愚人節推出全新單曲,他前晚上載三張與舞團的合照,預告新歌將是首支個人跳唱歌曲。Edan寫道︰「先嚟個小小劇透,咁樣應該估到我首歌係咩曲風啦啩!依家再畀兩樣嘢大家估下。係咩風格嘅跳唱?Sexy?有型?歡樂?」

 

Edan(中)直言今次出跳唱歌是最緊張、最囉囉攣的一次。(IG圖片)

Edan以往多以自彈自唱的失戀情歌為主。(影片截圖)


  Edan又邀請「爵屎(Edan粉絲)」估歌名,他留言給予提示︰「係大家出街會用到嘅嘢。」隊友邱士縉(Stanley)即搶閘留言一個升降機的emoji,但Edan回覆︰「唔好喺度誤導人啦!」至於李駿傑(Jeremy)則說︰「見到都想唱個chorus(同E先生一樣的E字頭)。」至於Edan「正印」小儀也留言大表期待︰「Woohoo一定係一首sexy地有型嘅歡樂歌!又或者係有型地嘅歡樂sexy歌!再或者係歡樂feel嘅sexy有型歌!我估我估啱晒!(BTW,你係sexy嘅!)」獲大讚的Edan沾沾自喜,並說︰「全中!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#呂爵安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share