加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-31

李思捷WFH隔空主持《思家大戰》 網民唔Buy︰一啲都唔實在

  【晴報專訊】李思捷監製兼主持的無綫遊戲節目《思家大戰》近日錄影最後三集,但思捷突然以WFH(在家工作)形式,隔空做節目主持,錄影過程全靠「一蚊Joe」游莨維推着思捷的顯示屏,在錄影廠內游走,扮作思捷身處現場走位。有網民質疑思捷是否因染疫而WFH,他為免引起揣測,接受無綫視像訪問時表示︰「呢個疫情裏面,為咗保護自己同屋企人,就想安全啲。咁繼續開工就要安全,呢個幾得意,好似AI智能公仔走嚟走去,又可以望住你傾偈同溝通。」

 

節目中,一蚊Joe全程推住顯示屏替李思捷走位。

李思捷「隔住個mon」跟嘉賓互動。


  至於做思捷「替身」的一蚊Joe說︰「最難係要推啱位,你知李思捷又有要求,推錯咗會好大壓力。」對於思捷隔空做主持,有網民表示不太接受:「(節目)可以暫停,依家好似玩吹氣公仔,一啲都唔實在。」但亦有人支持,表示「好得意咁玩法」。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#思家大戰 #李思捷
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share