加入最愛專欄  收藏文章 

2023-07-11

舞台劇處男郭嘉駿193望肩負搞笑責任 面對舞台劇前輩即變鵪鶉

  【晴報專訊】ERROR成員郭嘉駿(193)將聯同白只、朱栢謙、楊偉倫(阿卵)、韋羅莎、吳海昕及胡麗英,於十月底演出舞台劇《Laugh Vacation》。身為舞台劇處男的193,向來心直口快又愛認叻,但面對舞台經驗豐富的前輩,他即變得鵪鶉,坦言心情緊張。

 

 

(左起)白只、朱栢謙及楊偉倫演出舞台劇經驗豐富。

 

  經常將「知我咩料啦」掛在口邊的郭嘉駿,今次首度演出舞台劇,卻變得戰戰兢兢,他坦言既緊張又期待。「好耐無試過咁樣,因為我唔係容易緊張嘅人,呢份緊張係同演員之間溝通嘅緊張。」回想拍攝海報當日,193靜靜觀察一眾前輩演員,「我無乜出過聲,睇下大家咩料先,因為我唔係好知大家嘅性格,鏡頭前同鏡頭後可能有唔同,所以就留意下每個人嘅舉動先。」會否擔心自己屆時發台瘟?193說︰「應該唔怕,我會將勤補拙,如果緊張或者發台瘟,係因為自己準備得唔夠。如果好熟練,上到台就唔會有好大問題。」

 

193拍攝海報時,靜靜觀察一眾拍檔的個性。

 

楊偉倫朱栢謙減壓有方

 

  《Laugh Vacation》講述「香江海景酒店」假裝要結業,一班奇形怪狀、充滿壓力的城市人在酒店「最後一夜」check in後,開始解放他們的貪婪、慾望、好奇等,並以不同方法宣洩。香港人一直承受不同程度的壓力,在疫情期間尤甚,楊偉倫自言利用打機減壓,「打機係一個自我洗腦嘅過程,好煩就唔諗住,打鋪機先!」至於朱栢謙一直忙於工作,疫情反而是他休息的最好時間︰「身體累積好多疲累,一個人喺屋企好自在。同時舞台劇界出現一個現象,就係多咗網上教班,呢件事極度困難,我希望呢啲聚會愈來愈少,因為人類係需要見到真人,尤其學戲劇,點可以透過一個mon(電腦屏幕)去學呢?喺疫情當中,我做咗一個史詩式音樂劇嘅導演,當時唔可以一齊返工,網上練歌係永遠唔齊,呢個經驗好辛苦。」

 

  白只則會選擇跑步、行山,或者晚上駕車外出兜風;193的減壓方法亦相似︰「疫情時無乜地方可以去,好彩識咗班車友,揸車發掘新地點,無人嘅地方就擺張凳出嚟坐下,對住海又好,對住山又好,買個飯盒去山邊食都未定,呢個係唯一減壓嘅嘢…發現咗香港好多好靚嘅地方。」

 

白只期待年輕人新式幽默

 

  談到現時演喜劇似乎很難逗香港人笑,白只直認,如要香港人笑得開懷,的確比以前困難,所以他期待193和吳海昕這班年輕人能帶出幽默感。他派定心丸說︰「唔使驚,同一班老戲骨合作唔使咁大壓力,反而要放鬆,希望佢哋將自身嘅幽默感、荒誕嘅嘢放入個戲度。可能過咗幾年,我嘅幽默感同香港觀眾已經有一段距離。」193希望能夠肩負搞笑責任,他認真說︰「舞台劇同我平時做嗰啲(節目),笑點可能有啲唔同,平時我哋係真人騷,人哋係睇你自身發放嘅能量,我哋都有唔同年齡層嘅觀眾,點樣綜合一個笑點,令所有人都笑先最難。平時睇ERROR嘅年齡層多數20至30歲,小學雞、中學雞聽我哋講嘢會一頭霧水,但經歷咗咁多社會事件、疫症,大家都抑壓咗好多,身為表演者嘅我哋就帶開心畀大家。我成日覺得呢個係我哋嘅責任,我帶到開心畀你,其實自己都開心,喺表演過程中,我自己都笑咗,呢樣係相輔相成,所以我鍾意做開心嘢。」

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#郭嘉駿 #ERROR #193 #白只 #朱栢謙 #楊偉倫 #韋羅莎 #吳海昕 #胡麗英 #Laugh Vacation
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share