加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-20Text: 娛樂組Photo: FB

梁朝偉驚喜現身《晴朗》!林海峰秒變痴漢粉絲!商台DJ見慣明星亦忍不住集郵!呢位攬到偉仔實一實

  梁朝偉今早(19日)驚喜現身大氣電波,為商台903節目《在晴朗的一天出發》任嘉賓!魅力沒法擋的偉仔,吸引不少電台員工提早返工集郵,林海峰(Jan)亦秒變小粉絲不停讚偉仔!而偉仔的磁性聲線令觀眾如痴如醉,齊齊有個good morning!

 

偉仔摸住頭髮,似足小朋友。

難得回港的Marco(左一)及下午才主持節目的當奴(橙衫者),都爭相跟偉仔合照。

 

  梁朝偉主演的新片《金手指》將在本月30日上映,偉仔落力宣傳,難得朝早9時多現身商台,DJ們雖然見慣明星,亦忍不住集郵,下午5時才主持節目的當奴(唐劍康)亦一早返工影合照;DJ雲妮(Vani)更攬到偉仔實一實,令人好羨慕!

 

 

  開咪時,林海峰以破天荒形容偉仔做嘉賓:「我哋節目未試過有嘉賓,你係第一個。」偉仔說:「第一次咁早宣傳,聽眾唔慣我咁早起身。」大家閒話家常,偉仔笑言近來晏起床,「最近呢個月係咁,唔知點解,你知我個人情緒化。」

 

  偉仔以前經常來商台工作,問他被很多商台同事包圍會否吃不消?他笑說:「唔會呀,幾親切。因為好多都識,唔識會驚啲。」林海峰大讚偉仔好學不倦,讀很多書, 努力學不同事物,偉仔說:「唔係,因為工作需要,每次角色都唔一樣,就學唔同嘢。」林海峰即表示偉仔曾私訊他介紹書籍,但偉仔卻不記得,林海峰搞笑說:「你條友真係,咁樣嚟跣我…大明星唔記得,但fans記得佢(偶像)做嘅嘢。」期間林海峰勁陶醉望實偉仔:「我冇諗住問嘢,望下你咋,好耐冇見你呀。」

 

 

  今次在《金手指》與老拍檔劉德華及莊文強再度合作,偉仔笑言似Re-U:「(莊文強)特登整個故仔引我拍,如果冇實質人物,我諗我可能唔拍。」他自認曾多次推劇本,「而家人大咗越來越懶,太多包袱,驚做出嚟唔好。」林海峰表示最想睇偉仔拍笑片,偉仔似乎有點抗拒,笑說:「我鬼有幽默感。」他透露不敢看自己的作品,如果搭飛機見到自己演出的電影?他笑說:「我點都唔會睇。」

 

  出名社恐的偉仔被要求跟聽眾打招呼,他以磁性聲線尷尷尬尬說:「大家好,好耐冇見,冇諗過咁多年後…又喺電台呢度…透過大氣電波同大家咁樣…咁樣傾偈。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#林海峰 #商業電台 #雲妮 #梁朝偉 #劉德華 #電影 #當奴 #DJ #在晴朗的一天出發 #莊文強 #娛樂 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share