加入最愛專欄  收藏文章 

2024-03-06Text: 王連連Photo: 何家賢

炎明熹回應與《全民造星V》KaKit緋聞:只能夠話百份百冇可能!指大學受同學幫助,成績比預期理想!

  炎明熹(Gigi)去年尾舉行處女個唱《GI-FORCE》,頭場在三號颱風「小犬」之下完成,可惜第二場敵不過颱風而要延期。四月將會再度舉行演唱會,因為反應熱烈,補場之外另外加開兩場。她日前宣傳演唱會接受傳媒訪問,就透露作為兼讀生,有時都要忙於應付功課,幸好有同學熱心幫忙。人緣甚佳的她,近日亦有緋聞傳出,原來只是一場空,她斬釘截鐵否認了。

 

 

  早前,炎明熹為即將舉行的演唱會進行宣傳訪問,她表示在選曲、服裝和舞蹈上都會有一些改動,她表示自己都有一些歌曲,而且近日更推出新歌《透光者》,但跟演唱會導演開會溝通過,未必所有新歌都加入演出歌單,炎明熹說:「最近諗起一首國語歌好想唱,細個成日都聽,好有意義,係一首勵志歌曲,想同大家分享。」

 

 

  炎明熹的歌藝近乎完美,但曾經出席不少場合,都不幸遇過「時裝車禍」,被受批評,炎明熹坦言自己仍然不斷在試新嘢,希望能尋找一個大家和自己都喜歡的風格:「每人喜歡嘅風格都唔同,有時可能做得偏向極端,有啲人鍾意就會非常喜歡,若不鍾意就非常唔喜歡,我預咗有咁情況,當日評論,好唔好的都預料咗,希望呢個時間再試多啲風格,從而找到適合自己的感覺。」

 

 

  炎明熹表示,工作上直至現時為止,未出現過一套衫自己十分抗拒,而且習慣有不同新嘗試,而且接受成熟性感打扮,她笑謂:「健康嘅性感係得嘅,但一定要打底,到現時我都有打底習慣。」

 

 

  現時已升讀理工大學時裝設計系的炎明熹,在演唱會上的服裝也加入自己的意念,她亦希望將來有機會把自己更多設計作品,能呈現給觀眾:「上次演唱會最尾有一套好似蛋糕嘅白色連身裙,裙上面有好多圓圈設計,最後一晚綵排行唔到上月球,所以將部分圓圈剪走。有日突然有靈感,開會時就提議嗰啲圓圈加喺另外嘅位置,又或者加上一頂帽。」

 

 

  要兼顧工作和學業,對炎明熹來說都不容易,幸好不少同學都會協助她:「而家都有啲Group Project,好多組員盡力幫我 ,好感恩,好多時要同學之後講畀我知。同學們好多時講英文,但啲同學知我有啲障礙,有啲事會忽略,就會盡量幫我,我都會盡力做,怕自己做咗Free Rider。」暫時學校出了中期成績,炎明熹透露成績比預期之內更好,她說:「估唔到可以拎到呢個成績,好開心,合格預期內。」至於被問到成績是否B級以上,她笑言要保密不肯透露。

 

 

  另外,炎明熹好快就有緋聞傳出,她斬釘截鐵否認與《全民造星V》的鄧家杰KaKit撻著,「嗰朝早起身喺廁所,收到親戚Send畀我訊息,睇完笑咗,只能夠話百份百冇可能。我同佢喺活動冇乜交流,只係點下頭,後來喺社交平台見有關注我,我回關。」更有指炎明熹在鄧家杰的帖文取消畀Like,她否認曾有此事,她稱若下次大家見到同樣情況,要截圖告訴她,之不過因為傳過緋聞,從此在社交平台見到任何人帖文,都小心翼翼考慮後才畀Like。

 

 

  炎明熹自言性格怕醜,而且不會主動跟男仔傾偈,暫時未強烈感覺有人喜歡自己,自己挑選對象並不會一定跟別人的看法一樣:「我想要係好嘅男仔,好嘅標準唔喺大家Standard嗰種,我要透過觀察辨識,一定要時間證明咗嗰個人先。一見鍾意嘅都可能,但都要時間證明,係咪真係有好感先得。」暫時大學生的生活上,遇到的同學也很好,但炎明熹表示暫未找到適合拍拖對象。

 

化妝:StephenMakeup

髮型:im.ziggie

造型:Tanglai @135.fz

服裝:Ambush from D-mop HK

場地: FWD House 1881

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#炎明熹 #演唱會 #女生 #娛樂 #音樂會 #鄧家杰 #全民造星 #歌手 #影視娛樂 #Kakit
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share