加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-13

無辣不歡嗌過癮 Ivy So約趙善恆「和解」歎米線

  【晴報專訊】女團COLLAR成員蘇雅琳(Ivy So)與ToNick主音趙善恆(恆仔),一同主演ViuTV劇集《和解在後》,劇集感動人心,兩位主角人氣急升,首次拍劇的Ivy表現大獲讚賞。昨日Ivy和恆仔獲邀試食譚仔雲南米線的最新限定美食,原來二人無辣不歡,更狂擦米線,認真為食!

 

恆仔與Ivy So同樣愛辣,大鬥嗜辣程度,結果恆仔以食大辣取勝。

 

二人試食豬皮豬軟骨花椒重慶酸辣湯米線,激讚辣得令人難忘。

 

  蘇雅琳與趙善恆昨日率先品嘗譚仔「豬皮豬軟骨花椒重慶酸辣湯米線」,Ivy去年試過花椒重慶酸辣湯底後,已驚為天人;今次湯底及豬軟骨載譽歸來,加上全新食材麻辣豬皮,她特意「留肚」品嘗,甚有誠意。Ivy說:「上年試過呢款米線之後一直念念不忘,今次譚仔再出呢款米線,我特登節食幾日,就可以盡情食!」她吃完一碗再追加一碗,更請譚仔姐姐為她多加麻辣豬皮:「麻辣豬皮爽中帶軟,索晒湯底嘅精華,加上豬軟骨勁多骨膠原,食得多都無罪惡感。」

 

Ivy So特地節食數日留肚品嘗米線,難怪大快朵頤仍keep住小蠻腰。

 

恆仔靠食大辣開聲

 

  至於身為三家川菜食店老闆的恆仔,坦言吃盡所有譚仔限定米線:「我愛辣嘅程度令身邊人都覺得瘋狂,差唔多餐餐食辣,特別係重慶酸辣,味道層次好豐富。」二人試飲全新菠蘿味零系可口可樂特飲及水蜜桃味愛玉冰特飲,大讚透心涼之餘感覺清新,夠晒解辣!提到二人的嗜辣程度,Ivy笑說:「我其實食到中辣,流晒鼻水好爽,如果chill住食就三小辣。」恆仔則自爆開聲秘方,「我平時食中辣,特別日子例如錄音前就食大辣,可以幫到開聲!」

 

二人透露解辣秘方,正是兩款全新透心涼特飲。

 

  對於在《和解在後》表現獲讚,Ivy說:「多謝大家,我睇番啲故仔都好感人,導演(恆仔)好嘢!」恆仔大讚Ivy:「100分滿分,佢有110幾分!」有網民笑恆仔「自肥」,找來青春貌美的Ivy演出,他立即「呼冤」:「拍劇好辛苦,要自肥唔會用呢個方法,今次係『眾肥』,大家睇得開心。試過一日開十幾個鐘,自己瘦咗好多,所以係自殘唔係自肥。」另外,恆仔父親日前病逝,恆仔自言情緒仍待平復:「先處理後事,再處理心情。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#Collar #蘇雅琳 #Ivy So #趙善恆 #ToNick #譚仔雲南米線
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share