加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-15

感恩成為3孩之母 鍾嘉欣做「火車頭」引領子女人生路

  【晴報專訊】鍾嘉欣與脊醫老公Jeremy婚後誕下三名子女,周日的母親節,嘉欣將首次一家五口慶祝,令她非常期待。日前嘉欣接受本報訪問,她笑言去年10月誕下細女Anika後,感覺自己跟母親的經歷重疊,「因為我同媽咪一樣,都係生三個小朋友,都係『女仔女』組合。」嘉欣感恩成為子女的「火車頭」,引領他們善良、快樂地成長。

 

嘉欣去年10月誕下孻女Anika,成為三孩之母。(受訪者提供)

 

  今年母親節,嘉欣表示如往年一樣簡單度過,她會跟媽媽及奶奶吃飯慶祝,再看看老公有甚麼安排。「小朋友多數會寫張咭畀我,我無乜特別要求,大家一齊講聲母親節快樂,或者有張咭已經好開心。」嘉欣亦分享了一次難忘的母親節,「有次我帶咗我媽咪去整指甲同整頭髮扮靚,之後同佢影咗輯相。因為我好想媽咪享受下,佢係一個唔停得落嚟嘅人,唔係好識得享受人生,仲係有以前年代嗰種思想,勤力做嘢,一生為子女而活。嗰年佢肯畀我去幫佢扮靚,休息一日唔使煮飯,我都好開心。」

 

灌輸仔女家庭最重要

 

  成為三孩之母後,嘉欣覺得世界很奇妙,「因為我能夠經歷媽咪嘅事,我媽咪都係生咗三個小朋友,都係『女仔女』嘅家庭組合,覺得好得意,感覺好似經歷番佢經歷嘅嘢,今年母親節亦特別有意義。我成世人都無諗過會做三個小朋友嘅媽媽,係上天賜畀我嘅禮物,所以我好感恩、好感動。今年仲有細女Anika一齊慶祝,好sweet、好溫暖。」

 

嘉欣跟媽媽(左一)同樣育有三名子女,笑言感覺像跟母親當年的經歷重疊。(IG圖片)

 

 嘉欣灌輸正確價值觀給子女,希望他們將來同樣以家庭為重。(IG圖片)

 

  嘉欣現時投入照顧家庭和三名子女,工作貴精不貴多,她自言要先顧好自己健康,才有能力照顧好家庭,「我就係屋企裏面嘅火車頭,我呢個媽媽位置好重要㗎,我要培育三個小朋友,希望佢哋成長嘅時候,可以戰勝呢個世界,心靈上亦更踏實。我要清楚灌輸畀佢哋知,家庭係第一位,一定要喺地球上做好事;同時我亦要進步,做一個更成熟、心靈更穩定嘅大人。」

 

老公不浪漫勝在夠真心

 

  談到老公Jeremy,嘉欣一臉甜絲絲,她笑指老公在每年母親節都有所準備。「雖然係好簡單嘅表示,但見到佢花心思去諗,佢會買啲我鍾意食嘅嘢,朝早起身見有花、有張咭。佢唔係好浪漫嘅人,唔係好識寫啲深情說話,但唔緊要嘅,我感受到佢嘅真心已經足夠。大家一齊手牽手培育子女,建立我哋嘅家庭,咁已經好好㗎喇!我珍惜屋企,只要佢哋喺我身邊已經足夠,祝大家母親節快樂!」

 

同老公拍拖全程講仔女

 

  嘉欣透露,兩公婆在加拿大一手一腳照顧小朋友,絕不假手於人,所以甚少有me time。「其實我都試過有me time,但我喺出面好唔慣,會好掛住我啲仔女;我又試過得同老公出去拍拖,但兩個鐘入面都不停講仔女,會掛住佢哋做緊乜。有時佢哋自己玩,我都會有少少私人時間,或者有時老公幫我湊一陣,我去做運動已經好好。」

 

嘉欣笑老公不懂花言巧語,但用心對她好。(IG圖片)

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#母親節 #鍾嘉欣
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share