加入最愛專欄  收藏文章 

2024-03-14Text: 娛樂組

So Ching罕談阿Mo意外心路歷程:時間會沖淡一切!怕影響情緒拒睇留言

  前COLLAR成員蘇芷晴(So Ching)自從去年5月宣布退團後,一直都未有在幕前的演出,社交平台大部分時間都是分享她教跳舞班的日常,見到So Ching一直陪伴康復中的男朋友阿Mo(李啟言),不少人都紛紛為So Ching打氣加油。近日So Ching接受YouTube頻道「膠保廢」邀請下亮相節目,跟兩位主持人阿保和Matthew一齊入廚整意粉,過程笑得非常燦爛開心。

 

  So Ching製作過程中非常狼狽,似乎入廚經驗不太多,她笑言:「唔知點解煮嘢食要搵我囉?」SoChing試食的時候,主持人阿保更用超近鏡拍攝,搞到So Ching的食相相當嚇人,但So Ching都不介意瘋狂大笑。

 

(9BoThrew YouTube截圖)

 

  試食完畢,節目尾聲時,So Ching都有接受深情訪問,主持人阿保稱見到So Ching開始拍攝YouTube片,問到近況如何?So Ching說:「最近都有Keep住教跳舞班,又準備緊《World of Dance》跳舞比賽,一個國際性少少嘅比賽,但佢每一區都會進行,咁我哋今年就玩吓。」阿保笑言將來荷里活發展,未必再見到So Ching,So Ching口快快回應說:「點會呀?咁我會返嚟呀嘛!」阿保即時笑So Ching已經有十足信心能夠衝出國際,So Ching即時耍手求饒:「死呀死呀,唔好出呀!唔係呀!好大嘅誤會呀!」So Ching表示今年目標無論個人跳舞或者YouTube發展都有所突破,「你鍾意睇就睇,唔鍾意睇就唔好睇!」

 

(蘇芷晴IG)

(蘇芷晴IG)

(9BoThrew YouTube截圖)

 

  So Ching在COLLAR入面一向都相當正面樂觀,面對阿Mo受傷這件大事,她首次回應自己的心路靈程,「主要係因為時間,好老土咁時間會沖淡一切,我以前唔信呀,但呢件事令我覺得原來呢句都幾套用到喺入面。」提到網民的留言,她說:「好老實講,從來冇睇,除非彈到埋嚟,我冇開任何通知,冇乜必要都唔會睇,因為無論留言好與壞都一定牽動到我情緒,但我想自己穩定啲(情緒),同埋呢班人我都唔識佢嘅。(管理到情緒?)某啲情緒一定會有嘅,但大部分都影響唔到我嘅原因,係我焦點唔同咗,搵到自己條路行。」

 

內容來源:https://www.youtube.com/watch?v=vS-TmTxH65Y&t=1291s

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#影視娛樂 #娛樂 #蘇芷晴 #李啟言 #演員 #歌手 #組合 #晴報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share