加入最愛專欄  收藏文章 

2021-08-17Photo: 圖片由作者提供、iStock

搵醫生?問醫生!

  上周本欄——幸福死亡方式:猝死!

 

  這文引起不少醫生老友共鳴。其實,醫生都係人,通常唔怕死,但怕痛楚或被插滿各式維生儀器及喉管等死。所以,共同願望——猝死!

 

我認識不少醫生及幾乎所有護老院服務者,皆贊成安樂死。

 

  最搞笑為A醫生:「碌Sir,下次生日,千祈咪恭祝我乜乜長命百歲,老如松柏或壽比南山。如今我已是長者,隨時拜拜。你最好祝我——去得突然,走得安樂!哈哈哈。」

 

上周文章刋出,醫生老友紛紛來電認同猝死是「幸福死亡方式」。

最「不幸福死亡方式」,是被迫接受各種維生儀器拖延極度的生前痛苦。

 

  好似搞笑,其實,邊個唔想?

 

  與幾位醫生共飯,酒過三巡,大把嘢聽。不是病人私隱,而是,醫生有病點搞?

 

  同行相輕,理所當然。不過,相輕之外,亦更知——行家一出手,便知有沒有。

 

  B醫生:「我哋做醫生,最清楚同行邊個係『波仔醫生』(冇需要都叫人通波仔以斬十幾至廿幾萬)、『劏人醫生』(一知你有買保險就幾大說你施手術,並開出天價! ) 及『曝光冇料醫生』(經常在媒介曝光大隻講,其實醫術麻麻)。所以,自己有病,絕對唔會搵呢三大類人馬。」

 

  當晚,幾位資深醫生交換名單,假若自己患上各式重病,包括精神、腫瘤、前列腺、心臟、脊髓、眼睛、腸胃……總之心肝脾肺腎出問題,各人都有個同行專家名單!」

 

  各位,若你有病要搵醫生,最佳方法——問醫生老友!佢哋最清楚也。

 

醫生們最清楚自己有病時找誰。故此,他們的意見最有用。

 

  講起問醫生,小弟也有一個經驗可分享。基於法律責任,現今個個醫生都懂得保護自己,絕不會「逼」病人接受任何手術,以免一旦出事要上身,甚或,分分鐘被「告甩褲」。所以,必定將責任交回病人或其親屬——嗱,你決定㗎咋!

 

  我的想法好簡單。其實,病人知識,邊可能及得上專家?所以,當一個咁講,兩個至三個醫學權威都咁講,建議你某一種治療方法,信喇,肯定好過你自己傻下傻下落決定!

 

  所以,當我要面對手術而被醫生問殺唔殺時,小弟一定會笑笑口問:「若你係我會點選擇?」

 

我曾眼中風,需打針入眼球,之前,反問醫生:「你問我同唔同意,換轉係你會點答?」

 

  2015年,不幸眼中風,要打三針Eyelea藥水入眼球。進行前,醫生照來列出「可能的風險」——打盲、爆血管、視網膜脫落……好得人驚。

 

  我細細聲問:「你係我,打唔打?」

  

  佢也細細聲回應:「其實,出事機會幾十萬分之一,好安全!但仍由你自己決定!」

 

  佢幾大唔上身,以免孭鑊呀!

 

手術知情同意書只是官樣文章,難道你會不同意?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#退休 #理財 #醫生 #手術 #生病 #同意書
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share