收藏文章 

2019-04-04

陪審團無聊做咩好? 原來佢地會偷睇……

  早前審咗整整70日嘅旺角騷亂案,因為法官命令唔准報道,所以今日先開始有返啲庭上新聞出嚟,點知其中就有單新奇有趣嘅插曲,唔係關於案情,而係關於陪審團噃!

 

 

退庭商議時偷偷睇片 

 

  今次呢單旺角騷亂案就審咗成70日,雖然審訊期間陪審團有得返屋企,但係一入到去退庭商議嘅階段,佢哋就要「與世隔絕」。今次單案退庭商議咗5日4夜,點知幾位陪審團就被人發現佢哋偷睇電影《雷霆救兵》,同埋其中一名陪審員嘅結婚片噃!估唔到各位陪審員短短幾日就變得咁Friend呀吓!

 

邊個食「雞翼」及「啤酒」?

 

  據兩位負責看管陪審團嘅傳達員所講,喺退庭商議嘅第4晚,懷疑有陪審員違規帶通訊設備入休息室,仲聽到有女陪審員話要「影張相Post上我哋個Group度」,仲有幾名陪審員喺休息時間喺房入面「圍爐」睇片,期間傳出「雞翼」及「啤酒」呢兩個詞添!

 

舊式手提DVD機都出埋!

 

  法官大人一聽到梗係覺得「大件事」喇,問完傳達員同埋等控辯雙方討論咗成個下午之後,就決定向陪審團書面查詢一下係咪有啲咁嘅事。唔問猶至可,一問就有成7名陪審員認係睇過其中一名男陪審員嘅結婚片段,同埋電影《雷霆救兵》。聽講係用一部舊式手提DVD機睇嘅。

 

  法官雖然認為咁嘅情況係「不理想」,但係未嚴重到違反陪審員誓言同埋引致裁決不穩妥嘅質疑,所以就冇作進一步調查,只係提醒陪審員要交出身上所有器材,陪審員第二日簽咗封聯名信,通知法庭已經交咗喇。不過Jenny表示你哋真識揀,《雷霆救兵》有成兩個幾三個鐘,Hea時間一流吖!

 

悶還悶都唔好犯法

 

  大家都知陪審團唔易做,尤其是遇到啲大Case嘅時候,除咗要面對繁複嘅審訊過程,退庭後又要日以繼夜夜以繼日咁討論、討論、再討論,仲要唔可以同外界接觸、冇得用手提電話,好悶㗎嘛!不過Jenny都係第一次聽到有人會帶舊式手提DVD機去開庭,大家如果有機會成為陪審員記住唔好喇!萬一法官大人追究起上來,就手尾長!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share