收藏文章 

2019-04-10

民主派開記者會為交Form、打卡?

  佔中案呢兩日可謂霸盡各大報章頭版,案中九人噚日就定咗罪,今日就繼續求情,求完之後法官就押後到今個月24日判刑。各大陣營陣都係時候發表意見,歡呼的歡呼、遺憾的遺憾,都係意料中事。

 

 

不能讓民記專美?

 

  九個人都有控罪罪成,就已成定局,所以噚日民主派就喺法庭宣布休庭之後,半個鐘內就咋咋臨出咗份聲明,表示對法庭完全唔將公民抗命放在抗辯考慮之列表示遺憾;而建制派大佬民建聯(民記)當然同樣要發聲明表態,話判決彰顯公義啦!

 

  大家本身都做好咗自己的份內事就相安無事,點知啱好噚晚民建聯選管理層,行家們就梗係趁呢個機會扑返咪攞回應啦!有片有Bite存在感點都大啲嘛!

 

  民主派可能有見及此,就覺得齋係出聲明冇片,輸咗畀對家添!都係要開返個PC蒲個頭先!

 

只讀聲明稿 算是PC嗎?

 

  Jenny同一眾行家就喺PC前一個鐘收到採訪通知,不過就淨係話民主派會開PC,無話係為咩事。咁啱Jenny喺走廊上撞到民主派會議召集人毛孟靜(Miss Mo),即刻問下佢到底所為何事啦!Miss Mo就話係回應佔中九子喎,之後細問之下先知原來PR姐姐未講清楚。Miss Mo又話,點可以人哋講完彰顯法治我們卻無去講呢,所以就有呢個PC啦!

 

  不過,其實民主派噚日已經出咗一份聲明,今日再出一份內容分別都唔大,都只係公開再讀多次。Jenny以為重頭戲會喺後面嘅Q&A,點知Miss Mo讀完聲明之後,就話由於而家都暫時未有判刑,所以佢哋而家唔會就任何判刑嘅揣測作任何評論。

 

  吓?!咁同無嘢回應好似冇咩分別噃……結果讀聲明就用咗約5分鐘,Q&A都係5分鐘左右就收工,有行家就講笑咁講話,成件事就好似交Form咁,順便打個卡呃個Like就算數喇!唔怪得行家反晒白眼㗎!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share