收藏文章 

2019-04-03

數廣告數到做廣告主角 全香港可能得梁振英做到!

  如果有人知道你日日都會睇某一份報紙,然後特登去呢份報紙登頭版廣告同你Say個「Hi」,成件事係唔係好浪漫呢!嗱,貴為全國政協副主席嘅前特首梁振英就有呢個「榮幸」喇!Jenny真係恨都恨唔嚟啊!

 

原圖:社民連

 

齊齊問候梁振英

 

  Jenny見梁生呢排日日都喺度數香港某份報章有幾多個全版廣告,風雨不改,吸咗唔少觀眾。網友當然都有留意呢件事食吓花生咁啦,咁蹺社民連主席吳文遠,同埋毛記電視主持東方昇不約而同地提議,既然梁振英咁有興趣數廣告,不如搞個眾籌,喺嗰份報紙登廣告「#問候梁生」啦!

 

  吳文遠仲坐言起行,向嗰份報章查詢咗登廣告價錢、法律問題等等,噚日(2日)就即刻發起個眾籌。本身就諗住籌3萬蚊登個內頁廣告,點知話口未完,去到今日下午3點幾,就籌咗11萬!

 

眾籌都有得搞內訌

 

  家下吳生就決定「向A1頭版廣告進發」,等人人一眼就睇到,亦都話已傾好咗廣告已定喺下星期一(8日)刊登。Jenny真係好好奇個廣告有咩內容?梁振英星期一見到份報紙會有咩反應呢?

 

  講時講,呢個眾籌大計亦都搞到唔用陣營嘅「民主支持者」內訌噃!皆因東方昇出Post之後吳文遠先再出Po,唔少人就大鬧吳生係「抄抄子」、搶人風頭、搏出位等等,逐漸變成罵戰。吳生下晝就出Po,話上星期五(3月29日)已呼籲登廣告,因為要傾法律問題、報價等等,所以噚日先推眾籌。然後,仲加咗句:「我只能夠說,我沒東方昇咁紅,呼籲後迴響沒有他的那麼勁。」咦?聞唔聞到葡萄味呀?不過,另一頭嘅東方昇都出Po,話Idea係吳生提出先……Oh!咁叫唔叫縮沙?你叫支持你嘅一眾網民情何以堪?Anyway,而家你地就叫「打和,Super!」但網民就睇嚟有排先大和解喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#梁振英
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share