加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-09

腸胃不適半個月 胡鴻鈞日屙3次仍力保腹肌

  【晴報專訊】胡鴻鈞前晚出席無綫《勁歌金曲》錄影,近日腸胃不適的他,出門前因肚瀉而姍姍來遲,更自爆每日至少狂屙三次,雖然屙到腳仔軟,但幸好辛苦操練的六嚿腹肌仍完好無缺。

 

胡鴻鈞希望保持每星期做三、四次gym。

 

  胡鴻鈞、陳展鵬及泳兒等前晚分別在《勁歌》中獻唱新歌,遲到的胡鴻鈞解釋是因突發性生理需要︰「我呢大半個月腸胃唔舒服,可能之前拍電影要操fit,食得太清淡,之後食番正常嘢就屙,一日至少屙三次,頭先臨出門個肚都蠢蠢欲動,需要時間解決,所以遲咗嚟。(驚上台唱歌會「作動」?)希望腸胃乖啲,陣間臨上台會去多次廁所先。」他自覺是腸胃敏感,若情況持續才就醫。

 

  雖然不斷肚瀉,但胡鴻鈞早前操練的六嚿腹肌仍然「健在」︰「操得好辛苦㗎,唔想咁樣無咗,我影咗啲相留念,適合嘅時間就可以同大家分享。」他指粉絲最想看他的濕身誘惑,但他有自知之明,故未考慮出寫真,「之前我講過如果歌曲《沒身份妒忌》MV點擊超過100萬,我就會騷肌,我會喺最適當嘅時間兌現,總之有拖無欠,好嘢係要等嘅。」

 

陳展鵬否認單文柔有喜

 

陳展鵬與糖妹合作拍劇結緣,不時交流練歌心得。

 

  同場的陳展鵬透露拍攝新劇《童時愛上你》時,獲糖妹推薦用私家咪練歌,他大爆愛女「小豬比」會跟他爭咪唱。他大讚愛女有唱歌天份︰「佢識哼我首歌《零歲》嘅旋律,音樂才華叻過我。(父女檔合唱?)可以呀,佢喺屋企見我彈琴,佢又會唱。」提到太太單文柔因有包包臉,被網民追問是否有BB,展鵬否認道︰「唔係,老婆不嬲有啲baby fat,生B就隨緣,如果有都好開心,就會再忙啲囉!」

 

單文柔因包包臉而被懷疑有喜。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#勁歌金曲 #胡鴻鈞 #陳展鵬 #泳兒 #單文柔 #糖妹
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share