加入最愛專欄  收藏文章 

2023-08-31

「A0女神」郭柏妍羡慕「女神收割機」丁子朗,否認拍拖緋聞!對愛情無幻想自揭約會魔咒

  【晴報專訊】2020年港姐季軍郭柏妍入行短短三年,拍劇戲份愈來愈重,更獲頒「飛躍進步女藝員」獎,星途順暢。形象乖乖女的她與丁子朗的緋聞傳得鬧哄哄,但她堅稱對方只是好友;身為「A0女神」,她自言有約會魔咒,亦樂得專注事業。

 

 

  郭柏妍在劇集《破毒強人》中飾演管家婆阿Wing,與啞巴「徐安樂」何廣沛及「Chloe」張寶兒發展三角戀。戲份不少的郭柏妍笑言幸得前輩胡定欣教路,她記得第一日拍攝《破》劇,因太緊張而出現尷尬場面,「我一早入廠,出晒汗,定欣提我個粧溶咗。我化粧唔叻,佢周不時提醒我。」郭柏妍與定欣拍攝《白色強人II》時沒對手戲,她只能從旁偷師:「定欣演技多變,私下佢好sweet,見到我甩漏會提點。同佢做對手戲,我驚自己NG,人變得心急,佢提我講對白要慢啲。」

 

在《破毒強人》中,郭柏妍與張寶兒同時對何廣沛有意思。

 

感激胡定欣多番提點

 

  劇中,郭柏妍跟何廣沛演對手戲時,男方全程做手語,對她來說考驗不少。「要睇住何廣沛做完手語,我接住講對白,有啲難度,搞出幾多笑料,因為我未記得切佢啲手語,有時佢未做完我就講對白。所以未埋位佢練習手語時,我有留意,知道手語嘅意思,會容易啲接對白。」

 

  郭柏妍獲無綫悉心栽培,自《下流上車族》的「芊芊」一角爆紅後,現時有《新聞女王》、《逆天奇案2》及《奪命提示》等未播出的劇集在手,戲份愈來愈重;加上形象清純好學,令她大受網民歡迎。她拍攝《下》劇時更與丁子朗傳緋聞,二人私下經常不約而同出現在同一場合,不過他們例牌否認。她說:「依家一定係做嘢行先,喺劇入面芊芊同高榮係情侶,劇外我哋係好朋友、好同事。之前去睇畫展係為興趣,咁啱佢(丁子朗)喺度啫。我同佢喺《奪命提示》都係歡喜冤家,有感情綫,咁啱公司安排演情侶咋嘛,相信換咗其他人,都有同樣效果。」

 

郭柏妍獲頒「女飛耀」獎時,特意多謝胡定欣的提點。(資料圖片)

 

羨慕丁子朗與靚女拍劇

 

  提到丁子朗被封為「女神收割機」,郭柏妍搞笑表示羨慕對方,「拍劇嚟計佢算係(女神收割機),佢同公司好多靚女合作,好好福利!我好羨慕佢,我就少呢啲機會。」自言喜歡「欣賞」女仔的郭柏妍,連煲劇類型也以韓國女星為首選,「我特別鍾意睇女仔,因為鍾意睇佢哋啲打扮、化粧,順便學習。」清純貌美的她,坦承過往有男生追求,可惜皆是「無米粥」:「試過行行下街,突然有男仔問我攞電話號碼,我有啲驚所以走咗。我對愛情無幻想,可能年紀仲細(25歲),讀書時候女仔朋友比較多,有男仔約我去睇戲嘅,可能有電影院魔咒,睇完就各自返屋企,無再約會。」

 

郭柏妍堅稱跟丁子朗只是好朋友。(資料圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#郭柏妍 #下流上車族 #芊芊 #新聞女王 #逆天奇案2 #奪命提示 #丁子朗 #何廣沛 #胡定欣
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share