加入最愛專欄  收藏文章 

2024-03-05Text: 娛樂組Photo: Instagram、YouTube

27歲羅毓儀與拍拖4年圈外男友分手!被網民踩「唔襯」曾公開撐男友:超級靚仔有型有才華又可愛!

  現年27歲嘅羅毓儀(Yuki)有別於一般小花,平時熱愛電玩愛cosplay,可愛又得,型格又得,非常girlfriendable。前年拍攝《下流上車族》演江美儀同林敏驄囡囡,表演備受讚賞,成為TVB力棒小花之一。而羅毓儀入TVB前已經有同男友一齊經營YouTube Channel,經常幕前放閃,非常sweet!不過早前佢竟然突然宣布二人已經分開,令唔少人都覺得好可惜!

 

  羅毓儀早前突然以黑底白字於社交平台宣布與男友分手:「我同咪咪(前男友Mike)幾個月前已經分開咗,因為我哋大家都需要啲時間沉澱,所以冇第一時間通知大家,但大家唔使擔心,我地係和平分手,再見亦是朋友。樂隊亦會繼續營運,而YouTube chanel『咪咪Yuki觀察日記』將會重新命名,多謝大家一直以來嘅支持。」

 

童顏。

 

  羅毓儀同拍拖4年嘅圈外男友Mike經常以孖公仔姿態拍影片,並共同經營一個名為《咪咪Yuki觀察日記》的YouTube頻道。二人於七年前開始一齊拍片,兩人年紀相若,更志同道合喜歡夾band,組成業餘樂隊「MochiIce」,羅毓儀彈電子結他,而Mike則是鼓手。此外,他們更同樣喜歡動漫,每年動漫節都會一齊cosplay。

 

 

  雖然兩人愛得高調,但就不被外界看好,除咗指兩人外形不相襯外,羅毓儀更加係香港城市大學一級榮譽畢業高材生,獲得工商管理榮譽學士(商業營運管理)學位,而外界對Mike認識不多,但網民就指佢經常跟出跟入,孖住羅毓儀拍片上YouTube吸like。不過羅毓儀未有被負評影響,依然公開撐Mike,大讚佢「超級靚仔有型有才華又可愛」。

 

  上年3月尾羅毓儀曾經喺社交平台宣布同Mike「分手」:「我同我男朋友尋晚正式分手,多謝呢幾日朋友們嘅安慰,大家放心我Handle到。」不過原來Yuki佢當時只係愚人節同大家開玩笑:「愚人節快樂!其實沒分手,只是跟大家開玩笑?」估唔到事隔一年玩笑成真,唔少一直支持呢個「CP」嘅粉絲都話覺得好欷歔。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#林敏驄 #江美儀 #歌手 #演員 #娛樂 #羅毓儀 #拍拖 #Cosplay #下流上車族 #樂隊 #分手 #學士 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share