加入最愛專欄  收藏文章 

2023-09-06

馬浚偉11月開騷製作費超高?馬仔為圓夢唔收歌酬:值得!

  【晴報專訊】馬浚偉(馬仔)將於11月假新蒲崗胡李名靜體育館舉行六場《幸福‧春夏秋冬Ma's Ter Mic演唱會2023》,昨日於中環舉行記者會。馬仔指今次舉行非一般演唱會,是集結視覺藝術、沉浸式演出及音樂治療元素,更邀請了水墨畫老師及書法家參與。馬仔受訪時指上次開騷已是2019年,希望這次創新的演出能帶給觀眾新鮮感,「今次唱歌唔係最重要,成班藝術家喺個騷先最重要,現場會有兩幅大銀幕,製作費好高,所以就算六場爆滿都係打個和,我無收歌酬,但都值得。」馬仔又透露將會一展舞技,「我會同個女仔好浪漫咁跳舞,不過唔係辣身舞嗰種咁刺激。」

 

書法家陳雪儀(左)和水墨畫家趙志軍即席揮毫,向馬仔送上畫作。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#馬浚偉 #馬仔 #幸福‧春夏秋冬Ma's Ter Mic演唱會2023
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share