加入最愛專欄  收藏文章 

2023-09-06

《破毒強人》轉戲路成功!蕭正楠獲周潤發讚有型:發哥叫我唔好搞咁多笑

  【晴報專訊】無綫劇集《破毒強人》將於後晚大結局,蕭正楠(Edwin)在劇中一改戲路,飾演曾任卧底的深沉冷漠幹探。昨日Edwin與張曦雯(Kelly)、張寶兒等宣傳劇集時,自爆連巨星周潤發(發哥)都有捧場,並送上鼓勵說話,令Edwin心花怒放。

 

Edwin開心《破》劇收視口碑俱佳,一眾主角將夾錢請台前幕後食飯。

 

  《破毒強人》收視愈戰愈勇,昨日席上公布收視佳績,上周五一集因10號風球「蘇拉」襲港,勁收28點,而劇集亦成為今年兩綫最高收視劇集。監製羅永賢笑說︰「劇中人唔係死咗就係坐監,好難開第二季,但會考慮拍前傳。」至於蕭正楠透露,後晚與監製及陳豪等主角請食飯兼欣賞大結局,「最開心劇集喺內地反應好,喺香港又收視好,昨日(前日)跑步撞到發哥(周潤發),佢都話有睇,今次我改咗戲路,佢仲話『原來你咁型嘅咩』。」

 

Edwin與太太黃翠如及黃日華跑步食飯,遇上發哥送驚喜。(IG截圖)

 

  Edwin指發哥建議他發掘更多可能性︰「發哥叫我唔好搞咁多笑,叫我認真啲,可能之前同阿廉(曹永廉)一齊搞笑,被佢拖低晒。」他又說︰「發哥話如果撞啱《破》劇呢類劇種,可以多啲嘗試認真角色,聽完我都好開心,起碼發哥有畀意見。」Edwin預告在劇中與張曦雯將有激吻鏡頭,笑言太太黃翠如不介意他拍親熱戲。

 

郭柏妍驚訝何廣沛拍拖

 

  此外,同場的張寶兒腹大便便現身,預產期在11月的她,原本打算開派對公布BB性別,但最後作罷。她說:「我同袁生(袁偉豪)一早知BB性別,但老公要入劇組開工,呢排有時間都搞咗張BB床先,可能遲啲出po公布算,或者《破》劇收視有30點,就會公布。」提到同劇拍檔何廣沛承認有圈外新女友,寶兒與郭柏妍毫不知情,寶兒笑言︰「我哋之前一齊宣傳,都睇唔到蛛絲馬迹,佢向來都紅粉緋緋,精神奕奕。」郭柏妍則驚訝說︰「我返去問下佢先。」

 

郭柏妍(左)與張寶兒戥何廣沛蜜運開心。

 

Kelly自爆混血男友落力追劇,令她受寵若驚。

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#破毒強人 #蕭正楠 #Edwin #張曦雯 #Kelly #曹永廉 #阿廉 #郭柏妍 #何廣沛 #張寶兒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share