加入最愛專欄  收藏文章 

2023-11-29Text: 娛樂組

新聞女王丨高海寧劇爭主播之位!報新聞滴眼藥水扮喊!重溫昔日黃紫盈鄭萃雯落淚經典畫面

  《新聞女王》早前一集由於Man姐(佘詩曼飾)辭職將最後一日上班,女主播的職位即時引起徐曉薇(何依婷飾)及許詩晴(高海寧飾)之爭,兩女即時向佐治(馬國明飾)施壓,希望盡早能夠登上女主播之位。佐治終於坐正,在大火直播期間,開咪要求許詩晴「煽情啲」,許詩晴即時拎眼藥水滴眼,最終流住眼淚報道一名傷者不幸離世的消息。

 

 

  原本曉薇正打算開口,許詩晴即時搶對白望住鏡頭道出:「啱啱收到不幸消息,其中一個獲救嘅傷者,送院後證實死亡,成為呢一火第一個亡魂。」曉薇夾硬被搶鏡兼搶Fo,大感無奈又不滿。

 

 

  其實主播在直播新聞期間落淚發生過好幾次,2023年9月鄧詩穎報道南非警匪槍戰新聞時的畫面,當時她突然哽咽流淚,卻保持著笑容,邊喊邊咳邊繼續報道,似乎是身體不適,期間更有數秒時間完全無聲。而麥詩敏於2021年《香港早晨》報道一則加拿大原住民宿校搵出多具遺骸嘅新聞,期間雙眼通紅,仲好似眼濕濕咁,好似喊完咁樣。網民就紛紛揣測佢眼濕濕嘅原因,有人就話因為當時呢段新聞好慘情,所以令佢忍唔住;不過都有人唔同意,指一個專業主播冇可能咁樣被牽動情緒。

 

 

  另一主播鄭萃雯亦曾在鏡頭前流淚,有人估計她輸股票。鄭萃雯多年後曾經解釋,因為廠入面燈好曬好熱,成張主播枱又放滿晒嘢,休息時要滴眼藥水滋潤一下,一滴完原來導演唔記得咗提佢只剩3秒鐘就要on air,鄭萃雯只係夠時間將主播枱枱面上啲嘢掃晒落地,但自己就趕唔切抹走眼藥水!

 

  不過論到最經典絕對是2013年主播黃紫盈淚灑直播室,當時有消息指佢被較自己高級嘅張文采欺壓,因當值問題而起爭執;爭執後黃紫盈要立即上場報道新聞,情緒未平伏,所以就一臉委屈兼落淚,令人印象深刻。每次被問呢件事,前主播冇正面回應,早前佢喺訪問指件事太複雜,唔係三言兩語就講得清楚究竟發生乜嘢事、對與錯問題,佢擔心講得唔清楚,對任何人都唔公平。

 

 

  除了新聞主播外,股評人胡孟青2009年匯豐控股收市前競價時段出現跳崖式沽盤,將原本已屬低位的$37一秒間變成$33收市。胡孟青喺有線財經直播節目中最後一秒前準備開口同觀眾講$37收市嘅慘況,但打鐘前一剎,匯控一秒跌$4,收報$33,胡孟青擰晒頭,一邊講「跌得好慘」,更當場灑淚!她事後指自己一股匯控都冇,失控只係替匯豐股民難過,「匯豐股民,當中包括公公、婆婆,睇到佢哋輸得咁厲害,一時感觸便……」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#電視劇 #新聞女王 #高海寧 #黃紫盈
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share